  • 1. Data: 2008-05-21 09:55:27
    Temat: Patrol policji w miejscach podwyższonego ryzyka - sugestia?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

    Dlaczego oni na to nie wpadną, by w miejscach podwyższonego ryzyka,
    takich jak np. Nowa Huta w Krakowie (;-)), patrolować samochodem
    dzielnice z włączonymi kogutami?
    To odstraszałoby potencjalnych włamywaczy samochodowych itd.

    A teraz proszę o nagrodę od szefa policji.
    ;-)

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 2. Data: 2008-05-21 09:58:27
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:
    > Dlaczego oni na to nie wpadną, by w miejscach podwyższonego ryzyka,
    > takich jak np. Nowa Huta w Krakowie (;-))

    Urban legend.

    >, patrolować samochodem
    > dzielnice z włączonymi kogutami?

    A po ch*j?

    > To odstraszałoby potencjalnych włamywaczy samochodowych itd.

    AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Tylko by przeczekali az to mogajace przejedzie.

    > A teraz proszę o nagrodę od szefa policji.

    NTG.

  • 3. Data: 2008-05-21 10:06:15
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

    > Urban legend.

    Taaa? Powiedz to mojej szybie.

    > A po ch*j?

    > AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    >
    > Tylko by przeczekali az to mogajace przejedzie.

    > NTG.

    Bo?

    zyga

  • 4. Data: 2008-05-21 10:34:44
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > Taaa? Powiedz to mojej szybie.

    Mieszkalem w NH. W moim zyciu Krakowie mialem 3 zdarzenia, ze tak
    powiem, chuliganskie zaczepki czy akty wandalizmu. Zaden nie byl w NH.
    Dwa w scislym centrum, jedno na kurwanowie.

    Po za tym gdzies byla mapka "zagrozen" w Krakowie, na stronach policji
    byla, i NH wcale nei nalezala do najgrozniejszych. Gdzies tak po srodku
    sie plasowala.

    > Bo?

    Bo zawolalm prawników ;P

  • 5. Data: 2008-05-21 10:37:02
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

> [...]
    >
    > Po za tym gdzies byla mapka "zagrozen" w Krakowie, na stronach policji
    > byla, i NH wcale nei nalezala do najgrozniejszych. Gdzies tak po srodku

    Taaa, a mnie na komisariacie co innego mówili.

    zyga

  • 6. Data: 2008-05-21 10:43:46
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > Taaa, a mnie na komisariacie co innego mówili.

    A co ci mieli powiedziec? :)

    "Dobrz, zes pan nie zaparkowal na kazimierzu" ;)

  • 7. Data: 2008-05-21 11:16:16
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 May 2008 11:55:27 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

> [...]
    > dzielnice z włączonymi kogutami?
    > To odstraszałoby potencjalnych włamywaczy samochodowych itd.

    "OK, przejechali i jadą dalej, możemy kroić. A jak będą jechać to z daleka
    bedzie widać".

    Rzeczywiście, zajebisty pomysł.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2008-05-21 11:29:05
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

    > "OK, przejechali i jadą dalej, możemy kroić. A jak będą jechać to z daleka
    > bedzie widać".

    Płoszyć będą, zniechęcać.

    > Rzeczywiście, zajebisty pomysł.

    Bo?

    Czyli jak jadą bez kogutów to nie kroją?
    Bosh!

    zyga

  • 9. Data: 2008-05-21 11:45:05
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > Płoszyć będą, zniechęcać.

    Eeeee...

    > Bo?
    >
    > Czyli jak jadą bez kogutów to nie kroją?
    > Bosh!

    Kroją tak samo, ale policja ma wieksze szanse zaskoczenia ;)

  • 10. Data: 2008-05-21 11:46:29
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

    > Eeeee...

    > Kroją tak samo, ale policja ma wieksze szanse zaskoczenia ;)

    Lepiej zapobiegać niż leczyć.

    zyga