  • 1. Data: 2008-02-15 15:49:44
    Temat: Patenty copyrighty etc.
    Od: AdamRog <l...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy jest na necie jakaś baza patentów (oprócz google patents).
    Chodziłoby mi o patenty z Wielkiej Brytanii, a konkretnie patenty na
    konie na biegunach.
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2008-02-15 18:12:59
    Temat: Re: Patenty copyrighty etc.
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    www.ipo.gov.uk

  • 3. Data: 2008-02-16 21:46:56
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    AdamRog pisze:
> [...]
    > czy jest na necie jakaś baza patentów (oprócz google patents).
    > Chodziłoby mi o patenty z Wielkiej Brytanii, a konkretnie patenty na

    1. Czemu akurat z GB? Tam chcesz produkować/sprzedawać?
    2. Patenty na konie na biegunach??? Wzory, być może, ale patenty? Nie
    chce mis ie sprawdzać, ale czegoś dziwnego szukasz.
    --
    Roman Rumpel Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl

  • 4. Data: 2008-02-17 13:37:08
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "AdamRog" <l...@p...onet.pl> napisał
    > czy jest na necie jakaś baza patentów (oprócz google patents).
    > Chodziłoby mi o patenty z Wielkiej Brytanii, a konkretnie patenty na konie
    > na biegunach.

    Tak. Espacenet.

  • 5. Data: 2008-02-17 22:12:56
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Użytkownik "AdamRog" <l...@p...onet.pl> napisał
    >

    > Tak. Espacenet.

    Ale Espacenet ma tylko patenty, a założę się, ze on tam niczego nie
    znajdzie.

    --
    Roman Rumpel Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl