    From: "Mario" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Parkowanie "podworkowe" i mandaty...
    Date: Wed, 22 Dec 2010 19:40:27 +0100

    Witam!

    Przy ulicy znajduje sie budynek przez ktory prowadzi brama i doprowadza
    wjezdzajace pojazdy na wybetonowane podworko gdzie bez wjezdzania na
    trawniki parkuje spokojnie 10 aut. Nie jest to ani droga publiczna, ani
    strefa zamieszkania.

    Auta parkuja przy samym budynku, dalej jest pozostawiony przejazd i patrzac
    dalej stoi kolejny rzadek aut.

    Czy istnieja przepisy normujace w jakis sposob jak parkowac / nie parkowac w
    takim miejscu pojazdow? Zwlaszcza interesuje mnie sprawa parkowania przy
    budynku. Wiem, ze przy wyznaczaniu miejsc w strefie zamieszkania nalezy
    trzymac sie przepisowej odleglosci od okien ale co w tym wypadku gdy nie
    jest to strefa zamieszkania?

    Ostatnio jakis "Anioł" zaczal wydzwaniac do sluzb, a te sypia sasiadom
    mandatami (nie wiem jaka jest tam podstawa prawna)... Czy slusznie?

    Pozdrawiam
    Mariusz