  • 11. Data: 2005-12-08 18:13:01
    Temat: Re: Parking policyjny - podstawa prawna
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    news:1olievmfi4q0d$.dlg@int.dyndns.org.invalid...

    > Miałem na myśli ten artykuł, który podałem

    witaj tomku. :-)
    dobrze mowisz
    zerknij na gr. rat. dalem tam zapytanie o erc 2005

    --
    pozdro
    ape

  • 12. Data: 2005-12-08 19:31:39
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik ape <a...@n...poczta.fm>
    w wiadomości <news:dn9t4f$ssa$1@nemesis.news.tpi.pl> wstukał:

    > witaj tomku. :-)
    > dobrze mowisz
    > zerknij na gr. rat. dalem tam zapytanie o erc 2005

    Obawiam sie, że pomyliłeś mnie z Tomaszem z Bytomia :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2005-12-08 22:23:35
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Obawiam sie, że pomyliłeś mnie z Tomaszem z Bytomia :)

    dokladnie.
    ...ale i tak witam :)

    --
    pozdro
    ape

  • 14. Data: 2005-12-08 23:36:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):

    > No, przysługuje odszkodowanie, nikt nie ma prawa uszkadzać Ci pojazdu
    > przy takich czynnościach.

    Za to jak stoisz tam gdzie nie mozna i zastawiasz dojazd, a straz
    pozarna bedzie jechala do pozaru to ma prawo rozbic Ci auto w drobne
    kawalki.

    --
    pozdrawiam
    Mithos