  • 1. Data: 2003-05-14 12:33:28
    Temat: Parawa autorskie do strony WWW - patent ?
    Od: "InternetAddress" <a...@w...pl>

    Witam

    mam ,wydaje mi sie, bardzo dobry pomysl na witryne internetowa
    w zwiazku z tym, po wdrozeniu jej niechcialbym ,zby powstaly jakies klony
    tego co ja wykonam . Mam pytanie do Grupowiczow : co musialbym
    zrobic ,by jak najbardziej utrudnic zycie ludziom chcacym isc na latwizne ?

    ( samo All Rights Reserved nie wystarczy :) )

    Pozdrawiam .

  • 2. Data: 2003-05-14 13:47:54
    Temat: Re: Parawa autorskie do strony WWW - patent ?
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...do-usuniecia.pl>

> [...]
    > tego co ja wykonam . Mam pytanie do Grupowiczow : co musialbym
    > zrobic ,by jak najbardziej utrudnic zycie ludziom chcacym isc na latwizne
    ?

    Stworzyc model witryny, ktory wymaga olbrzymich nakladow inwestycyjnych by
    go skopiowac.
    v.