-
1. Data: 2006-09-09 20:03:14
Temat: Padłem ofiarą oszustów - co robić ?
Od: Lew <l...@l...com>
Witam,
Przekazałem pewnej firmie,której ofertę znalazłem w internecie sprzęt
elektroniczny do naprawy, zapłaciłem im przelewem,
sprzęt wrócił ale nie był naprawiony,więc złożyłem reklamację i odesłałem
sprzęt,
firma nie chce mi teraz zwrócić sprzętu ani pieniędzy - od dwóch miesięcy
do nich dzwonię prawie codziennie a oni za każdym razem kłamią,że
wysłali,że wyślą,że kurier nie przyjechał itp. - w jaki sposób
wyegzekwować zwrot sprzętu albo pieniędzy ? Zgłosić to na policję ? Czy z
powódzctwa cywilnego ?
pozdrawiam
Lew
--
Używam programu pocztowego Opery: http://www.opera.com/mail/
-
2. Data: 2006-09-09 20:19:03
Temat: Re: Padłem ofiarą oszustów - co robić ?
Od: scream <n...@p...pl>
Dnia Sat, 09 Sep 2006 22:03:14 +0200, Lew napisał(a):
> w jaki sposób wyegzekwować zwrot sprzętu albo pieniędzy ?
Wezwać ich pisemnie do wydania towaru i/lub zwrotu pieniędzy jako że usługa
nie została wykonana. List wysłać przesyłką poleconą ZPO. Daj im jakiś
znośny termin na odpowiedź - powiedzmy 14 dni. Dopiero potem idź na
policję. W liście możesz o tym wspomnieć :)
--
best regards,
scream (at)w.pl
Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.
-
3. Data: 2006-09-09 21:31:47
Temat: Re: Padłem ofiarą oszustów - co robić ?
Od: "PR" <d...@o...pl>
Użytkownik "Lew" <l...@l...com> napisał w wiadomości
news:op.tfmnbogcd14peq@matrix.lan...
> Witam,
>
> Przekazałem pewnej firmie,której ofertę znalazłem w internecie sprzęt
> elektroniczny do naprawy, zapłaciłem im przelewem,
> sprzęt wrócił ale nie był naprawiony,więc złożyłem reklamację i odesłałem
> sprzęt,
> firma nie chce mi teraz zwrócić sprzętu ani pieniędzy - od dwóch miesięcy
> do nich dzwonię prawie codziennie a oni za każdym razem kłamią,że
> wysłali,że wyślą,że kurier nie przyjechał itp. - w jaki sposób
> wyegzekwować zwrot sprzętu albo pieniędzy ? Zgłosić to na policję ? Czy z
> powódzctwa cywilnego ?
na plicję.
-
4. Data: 2006-09-10 07:00:30
Temat: Re: Padłem ofiarą oszustów - co robić ?
Od: Lew <l...@l...com>
> na plicję .
>
>
A czy to nie bedzie tak , ze wlasciciel bedzie sie pozniej tlumaczyl ze on
kazal wyslac,ze on nic nie wiedzial i ze karta nie zostala wyslana z winy
pracownikow ?
pozdrawiam
Lew