  • 1. Data: 2003-10-28 07:08:46
    Temat: [PRAWO] - Kupno samochodu gdy współwłaścicielem jest bank
    Od: "Mekis" <m...@w...pl>

    Czesc, czy kupowal ktos z was samochod od kogos, gdzie oprocz sprzedawcy
    wspolwlascicielem byl bank (ksiazka pojazdu jest w posiadaniu banku, jest
    kredyt na samochod i ksiazka zostanie wydana dopiero po splacie kredytu)?
    Jak skonstruowana byla umowa kupna-sprzedazy i jak technicznie to bylo
    przeprowadzone?

    Pzdr

    mekis

  • 2. Data: 2003-10-28 15:53:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nigdy nie kupowałem. Ale dla ważności takiej umowy konieczna jest zgoda
    banku. No i ja bym w pierwszej kolejności spłacił bankowi te pieniądze i
    uzyskał od nich na piśmie zapewnienie, że wyrażają zgodę na uchylenie
    zastawu sądowego (bo pewnie jest ustanowiony).