  • Data: 2002-11-08 15:50:32
    Temat: PRAWO A PRZEPUSTOWOSC LACZY
    Od: "Wnekus" <W...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WITAM

    Mam taki problem. Pewna firma zakaldala u mnie neta. Umowe na dostawe
    sygnalu mialem na 30 marca ale siec odpalili dopiero jakies 2 tygodnie temu.
    ale to nie jest az tak wazne. Ale przytocze kielka punktów z regulaminu

    1.5 Przepystowosc lacza internetowego dla jednego abonenta do routera
    brzegowego sieci firmy XXX nie bedzie mniejsz niz 128kbit/s

    2.4 Dostawca gwarantuje dostem do sieci przez caly rok i cala dobe w
    zakresie dostepu nie mniejszym niz 95% w okresie miessiecznym

    4.1.2 Abonet ma prawo dochodzeia obnizki cenu uslugi w przypadku braku
    dostepu do internetu z winy DOstawcy o 100% dzinnej stawki za uslugi za
    kazdy dzien bez dostepu o ile dostepnosc w ciagu miesiaca wynosi mniej niz
    95 % czasu ustalonego umowa

    A systuacja wyglada nastepujaco

    W sieci jest 20 osob i lacze jest 256kbit/s co daje mi 12,8 a nie 128
    kbit/s . i czy z tym zwiazku moge twierdzic ze nie mam dostepu do sieci bo
    moje lacze jest duzo mniej przepustowe niz te ktore mam miec zagwartowane.
    Dodam ze wiem jaka firma im zalozyla neta i jaka przepustowsc dostali .

    Dzieki za ODP