eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOTRZEBUJĘ PILNIE POMOCY !!! książeczka mieszkaniowa i premia gwarancyjna › POTRZEBUJĘ PILNIE POMOCY !!! książeczka mieszkaniowa i premia gwarancyjna
    From: "bj" <i...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: POTRZEBUJĘ PILNIE POMOCY !!! książeczka mieszkaniowa i premia gwarancyjna
    Date: Tue, 22 Jun 2004 10:51:18 +0200

    Witam!

    mam poważny problem i nie wiem jak z niego wybrnąć,
    chodzi o to że razme z moją dziwczyną kupiliśmy mieszkanie
    w akcie notarialnym deklarując równe części własności,
    Ponieważ mam książeczkę mieszkaniową od wielu lat z konkretną kwotą
    więc chciałem skorzystać z faktu zakupu i odbrać wkład wraz z należną premią
    gwarancyjną
    i tu szok

    pkazuję się że nie mogę odebrać premii gdyż jestem tylko po częsci
    właścicielem mieszkania !!!!
    zmieniono ustawę regulującą zasady wypłacania premii w sierpniu 2002 roku
    i wg nowej wersji mogą z niej skorzystać wyłącznie osoby kupujące w całości
    mieszkanie
    względnie osoby związane węzłem małżeńskim,
    wszystkim innym przypadkom nie przysługuje premia !!!
    czy to nie jest dyskryminowanie innych związków i wogóle nabijanie
    oszczędzających w butelkę !!!!

    możemy wziąć ślub w terminie 90 dni , ale to chyba paranaoja żeby z takich
    pobódek zawierać związek małżeński !!!!
    moja dziewczyna może też odsprzedać mi swoją połowe na czas realizacji
    wypłaty z książeczki
    ale wiąże się to z kosztami notarialnymi i sądowymi rzędu 6000-7000 zł !!!
    to też nie jest to najlepsze rozwiązanie !!

    nie wiemy co w tej sytuacji innego możemy zrobić, żeby nie stracić premii
    gwarancyjnej
    prawo do niej wygasa w ciągu 90 dni od zakupu mieszkania!

    Czy może nam ktoś pomóc i powiedzieć co możemy jeszcze zrobić ?
    żeby odzyskać pieniądze z książeczki ????

    ZA POMOC KTÓRA PRZYNIESIE EFEKT GOTOWI JESTEŚMY UCZCIWIE ZAPŁACIĆ !!!!

    ALE MUSI SIĘ UDAĆ :)
    z góry nie płącę ....

    dziękuję i pozdrawiam

    BJ