  • 1. Data: 2006-03-01 15:25:23
    Temat: POSZUKUJĘ PRAWNIKA - Warszawa - sprawa cywilna - majątkowa
    Od: <v...@v...pl>

    POSZUKUJĘ PRAWNIKA - Warszawa - sprawa cywilna - majątkowa

    Jestem zainteresowany gratyfikacją za wystąpienie / poradę a nie za sprawę.

    Proszę o kontakt na:
    http://tvx.pl/kontakt-form.htm

    Dziękuję.

  • 2. Data: 2006-03-01 16:31:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    v...@v...pl napisał(a):
    > POSZUKUJĘ PRAWNIKA - Warszawa - sprawa cywilna - majątkowa
    >

    > Jestem zainteresowany gratyfikacją za wystąpienie / poradę a nie za sprawę.
    >

    > Proszę o kontakt na:
    > http://tvx.pl/kontakt-form.htm

    Tak napisałeś że nie wiem czy chcesz rady, czy udzielasz rad.
    Ale jeśli udzielasz to trzeba wyciągnąc wnioski z tego niejasnego postu
    ... rady tez mogłą być mętne.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"