  • Data: 2005-06-18 12:40:12
    Temat: POMOCY!!!! Ukradli mi paszport, a jutro wylot :(
    Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!!
    Mam do Was bardzo pilna sprawe. Mianowicie wczoraj ukradziono
    przedstawicielowi biura paszporty z wizami, w tym takze moj. Teoretycznie
    jutro o 9 rano mialem miec wylot do USA (Chicago). Czy ktos orientuje sie
    moze, co w takiej sytuacji zrobic?? Sprawa juz zostala zgloszona na policji.
    W jakis sposob mozna przyspieszyc otrzymanie nowego paszportu, wizy, DSa??
    Jak powinna wygladac teraz cala procedura?? Do kogo sie zglosic?? Z jakimi
    dokumentami??
    Bede wdzieczny za kazda, nawet najmniejsza, pomoc.

    TOMEK