  • 11. Data: 2002-11-26 22:49:09
    Temat: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Od: "Izi" <m...@n...zp.pl>

    Piotr Sadowski <p...@f...pl> wrote:
    > dziekuje za opinię jest ona pomocna w sprawie
    > pokazuje jak latwo Panu/Pani oceniac siedzac po drugiej stronie za
    > biurkiem tak jak ja siedze
    > opinia ta pokazuje pelny konformizm ktoremu sie poddales
    Jak dla mnie, to po moj prywatny protest przeciwko handlowaniu miedzy innymi
    moim adresem email, tylko dlatego, ze umiescilem go na swojej WWW i ktos go
    znalazl, i wpisal do bazy danych ktora potem sprzedal. Mam prawo nie zyczyc
    sobie czegos takiego, i prosze mi tu nie wyjezdzac z konformizmem - to
    zwyczajny mechanizm obronny, poniewaz dosc juz mam skrzynki zapychanej
    niechciana poczta, ktora czesto odbieram z laptopa, korzystajac z lacza
    przez tel.kom. i placa koszmarne pieniadze.
    > wszyscy krzycza ukamienowac Ty bedziesz krzyczal razem z nimi
    Jedyna osoba, ktora usiluje tu krzyczec, jest Pan (nie przypominam sobie
    wspolnych zabaw w piaskownicy, wiec wolalbym pozostac przy tej formie).
    > jestem indywidualista tym sie roznimy
    "Indywidum" bedzie znacznie lepszym okresleniem, jesli mamy sie faktycznie
    roznic.
    Zamiast toczyc piane, radze dogadac sie z tymi firmami, przeprosic, moze
    sprawe da sie odkrecic. A na przyszlosc prosze wziasc pod uwage, ze nawet
    jesli ktos podaje swoj adres email w TV, to nie po to, zeby go zarzucac
    niechciana poczta. Tlumaczenia, ze adres zostal upubliczniony, jest
    delikatnie mowiac naciagane.

    > ale ciesze sie ze otrzymalem ta opinie
    > jesli pozwolisz posloze sie nia w reportazu ktory za kilka dni na ten
    > temat ukaze sie w kioskach
    > (oczywiscie bez danych Twojego @)
    Jesli bedzie zawieralo druga czesc mojej wypowiedzi - nie widze problemow.
    Natomiast prage uprzedzic Pana, ze jesli zdecyduje sie Pan na "interpretacje
    dowolna" moich slow, jak chociazby to stwierdzenie o konformizmie,
    krzyczeniu itd. lub "naginanie" sprawy pod katem swoich racji, to moge
    zagwarantowac Panu zostanie "bohaterem" artykulu o zwalczaniu SPAMu w jednym
    z ogolnopolskich miesiecznikow dotyczacych sieci i Internetu, dlatego
    naprawde prosze zastanowic, skontaktowac z POLSPAMem i przemyslec sprawe
    --
    wszelkie wyrazy
    M.Z.

  • 12. Data: 2002-11-26 22:51:05
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    i to jest problem którym powinny zająć sie organa państwowe a nie kilku
    kolesi ktorzy maja ochote komus zaszkodzic
    i co wiecej udaje im sie to
    uwazam ze nalezy walczyc ze spamem uwazam ze jest to zjawisko niepozadane
    ale uwazam tez ze interpretatorem tego powinna byc instytucja panstwowa a
    nie j.w.

  • 13. Data: 2002-11-26 22:55:04
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    Myslę ze dobry to pomysł

    to moge
    > zagwarantowac Panu zostanie "bohaterem" artykulu o zwalczaniu SPAMu w
    jednym
    > z ogolnopolskich miesiecznikow dotyczacych sieci i Internetu,

    moze ludzie dowiedza sie ze nad tym nie ma zadnej kontroli
    o ile opisze Pan to uczciwie i obiektywnie

  • 14. Data: 2002-11-26 23:02:05
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    a co do piany
    nie ma Pan racji
    dociekam problemu poniewaz uwazam ze duze bezprawie w tych kwestiach
    zapanowalo
    prosze zauwazyc ze calkowicie wolna amerykanka panuje w tej dziczy
    nie jestem za spamem tez dostaje dziesiatki @ niechcianych
    to tak jak poczta nakleja pan znaczek i wysyla czy slyszal Pan zeby Poczta
    Polska stosowala takie metody
    ale Poczta Polska jest w rekach Państwa i dlatego normalnie funkcjonuje
    polspam to kilku kolegow ktorzy wpadli sobie na pomysl bedziemy chronic
    ludzi
    a moze cos przy okazji da sie zarobic
    draze sprawe poniewaz chcialbym aby ktos sprawdzil ta organizacje i sprawil
    zeby dzialala zgodnie z prawem

  • 15. Data: 2002-11-26 23:08:18
    Od: "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl>

> [...]
    > zadecyduje, że nie życzy sobie otrzymywania listów od nadawców
    > umieszczonych w bazie, ma prawo z niej skorzystać.

    Ciekawe tylko ilu administratorów konsultuje takie posunięcia ze swoimi
    użytkownikami i ilu administratorów zdaje sobie sprawę, że aby trafić do
    bazy polspamu wystarczy złośliwy donos kogoś kto oświadczy, że dopisano jego
    adres do bazy subskrypcyjnej choćby w wyniku głupiego dowcipu.

    Absolutna większość serwisów nie posiada mechanizmów eliminujących takie
    (niechciane, aczkolwiek incydentalne) sytuacje. W efekcie baza polspamu
    powinna zawierać niemal wszystkie adresy serwisów oferujących jakąkolwiek
    subskrypcję - tych weryfikujących zgłoszenia na podstawie generowanego
    losowo klucza potwierdzającego jest garstka. Proponowałbym obrońcom
    moralności spod znaku polspamu wykazanie się większą konsekwencją - nie po
    prostu wpiszą wszystkich, wtedy może ludzie zorientują się jak absurdalne
    kryteria są przez nich stosowane.

    Ofiarą tej bezmyślności padają nie tylko autorzy serwisów, którzy mogą
    stawać na głowie aby pilnować prywatności użytkowników - i tak bez skutku.
    Do ofiar należą niestety także użytkownicy, którzy najczęściej bez pytania
    ich o zgodę zostają przez swojego administratora pozbawieni kontaktu z
    serwisem.

    pozdrawiam
    Łukasz Łukasiewicz

  • 16. Data: 2002-11-26 23:17:43
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    Bardzo dziękuje za ta wypowiedz Panie Łukaszu.
    Kilka osób prawie mnie zbełtało z błotem nie znając szczegółów.

  • 17. Data: 2002-11-26 23:19:08
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

    "Piotr Sadowski" <p...@f...pl> wrote in message
    > w tym przypadku odnosze sie do konkretnej bazy za reklame w ktorej
    firmy
    > zaplacily duze pieniadze
    > (popularny rocznik z danymi firm gdzie ukazuja sie tylko ogloszenia
    platne)

    Czy przypadkiem nie jest to to samo co wybierac sobie numer tel. z
    ksiazki telefonicznej i dziwnic z jakas super oferta ?
    W sensie prawnym to sie pewnie nie wypowiem, ale nawet jak na
    ogloszeniach w gazetach jest numer tel. np. w dam prace, to nie znaczy
    chyba ze mozna zadzwonic pod ten numer i podziekowac za prace
    rownoczesnie mowiac "sprzedam toster" :)

    Tak czy inaczej - to co jest spamem (pomijajac definicje) to to co ja
    uznam za spam - jak dla mnie to niestety byl spam.

    G.

  • 18. Data: 2002-11-26 23:22:31
    Temat: PS spamerem - chociaz udaje, ze nie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Szanowny Panie.
    Tak sobie czytam i czytam i cos nie wierzylem.
    Pozniej zobaczylem Pana mail. Aaa - cos mi to przypomnialo...
    Co?
    news:3dde8870@news.home.net.pl na pl.biznes

    A takze dowod spamu - sam slalem na a...@h...net.pl - i wg. ich
    odpowiedzi zwrocili Panu uwage...

    From: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bardzo atrakcyjne hostessy na promocje

    Prosze mi powiedziec - czy to co pan zrobil, bylo legalne? Bo wg. mnie
    NIE!

    Przegladam baze Polspamu i Pana nie moge znalezc niestety. Moze sie
    przestarszyli i Pana wycieli? RTzebaby napisac do nich - zeby
    spowrotem wpisali.

    co do 14 wiadomosci - czy czasem nie bylo tak, ze kazda wiadomosc
    pochodzi co prawda z Polspamu - ale od innej osoby do ktorej Pan
    wysylal oferte o atrakcyjnych hostessach?
    Inaczej mowiac - filtry zaczely dzialac - i czym wiecej Pan zaczal
    wysylac 0-tym wiecej zwrotow dostawal - ach jaka szkoda, nie???

    Jednym slowem jest Pan spammerem - i nie ma co tutaj dyskutowac.

    I jeszcze raz sie okazalo, ze najwiecej krzyku zrobil spamer.

    Dziekuje za uwage.
    MM

  • 19. Data: 2002-11-26 23:29:12
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    a nie uwaza Pan ze nie powinien oceniac Pan ani ja ani kolesie z POLSPAMU
    nie uwaza Pan ze to powinien ocenic odpowiedni urzad ktory powinien byc do
    tego upoweazniony
    prosze Pana nawet cykliczny morderca ma prawo sie odwolywac jest sad
    apelacyjny,najwyzszy, w stasburgu
    niech Pan zauwazy ze tutaj jest tylko panskie moje czy ich widzi mi sie
    zadnej wykladni prawa
    zla ocena mozna bardzo duzo zaszkodzic

  • 20. Data: 2002-11-26 23:30:20
    Temat: Re: PS spamerem - chociaz udaje, ze nie
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    Prosze mi powiedziec a moze Pan ma cos wspolnego z organizacja polspam
    tak zaciekle ich pan broni.