eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[POCZTA POLSKA] Gdzie podstawa odmowy odmówienia przyjęcia pisma poleconego ? :) › [POCZTA POLSKA] Gdzie podstawa odmowy odmówienia przyjęcia pisma poleconego ? :)
    From: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [POCZTA POLSKA] Gdzie podstawa odmowy odmówienia przyjęcia pisma
    poleconego ? :)
    Date: Thu, 03 Nov 2005 13:42:34 +0100

    Ot taki przykład z życia wzięty.

    Panienka w jednym z urzędów pocztowych zaczyna mnie mocno drażnić.

    Procesuję się z osobą, którą sam ze swojego adresu wymeldowałem.
    Z sądu przychodzą wezwania na mnie i na mojego przeciwnika.

    Przychodzę na pocztę z awizo moim, pobieram przesyłkę, daję
    awizo przeciwnika i żądam zwrotu przesyłki z adnotacją -
    Wyprowadził się bez podania adresu, wymeldowany ... cokolwiek.

    Mam na to papier w postaci WSA, że wymeldowanie jest jak
    najbardziej.

    Panienka ma to gdzieś ... zresztą ja ją też tam mam , bo
    wielokroć odbywaliśmy romantyczne rozmowy na ten temat.

    Ostatnio wziąłem się na "sposó" i napisałem na komputerku
    oświadczenie w postaci:

    Ja niżej podpisana działając w imieniu i na rzecz odmawiam
    możliwości zwróćenia przesyłki przez zawodnika XXX legit sie
    dowodem osobistym YYY kierowanej do XXX . TU pada jeszcze
    "zależność pokrewieństwa" jakie wobec siebie mamy ... i gra
    gitara .. Panienka z nieukrywaną radością stempluje, podpisuje i
    sygnuje jak tylko może.

    Siadam do reg. poczty polskiej - kurde, nie ma nic w temacie.
    Usawka też nic nie mówi.

    Nie mam możliwości zablokowania jakoś mojego adresu dla poczty
    polskiej by nie mogła kierować do mnie przesyłek ??? Wszystkie
    będą niepobrane w terminie, a co za tym idzie w niektórych syt
    uważane za doręczone ... I tai nie daj bóg zły komornik wparuje
    do domu z jakąś egzekucją ... bo w końcu doręczono wezwanie i
    można było zapłacić na czas.

    Co począć by poczta się odwaliła ?

    Dodatkowe info : Panienka twierdzi, że nie ma możliwości
    dokonania zwrotu poleconej przesyłki z adnotacją adresat
    wyprowadził się, a jeśli ktoś to robi, to jest to jego prywatna
    twórczość.

    Mail wysłany do dyr. okręgowej nie odniósł skutku, pozostaje
    normalna forma pisemna ... nie daj bóg dostanę zwrot, że adresat
    się wyprowadził;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum