  • 1. Data: 2005-07-31 12:44:57
    Temat: PKP daje d..y
    Od: "Kubaz" <k...@t...NO-SPAAM.pl>

    Witam
    Wczoraj Zakupilem bilet z Krakowa Glownego do Żar (woj. lubuskie),
    przesiadka we Wroclawiu Glownym.
    Godzine przed wroclawiem pociag zatrzymal sie (chyba sie zepsol, mowili ze z
    przyczyn technicznych), konduktor mowil, ze tamten pociag do ktorego sie
    trzeba bylo przesiasc bedzie czekal, po przyjezdzie do Wrocka okazalo sie,
    ze juz pojechal, w informacji popisali na bilecie cos i powiedzieli ze
    trzeba jechac osobowym do Zielonej Gory - od 15:15 do 18:20 i o 20:05 z
    Zielonej Gory bedzie pociag do Żar (jedzie sie ok. 1-1,5 godziny), planowo
    powinienem byc w Żarach o 17:10

    Czy ktos mi powie, co mam zrobic zeby mi zwrocili za bilet cala kwote? Chyba
    nalezy mi sie to o te _4 I POL GODZINY SPOZNIENIA_??? Kiedys za podobna
    sytuacje (trzeba bylo czekac w Legnicy jakis czas) zwrocili... 4 zl (nawet
    nie wiadomo jak to wyliczyli).

    --
    Kubaz

  • 2. Data: 2005-07-31 13:32:18
    Temat: Re: PKP daje d..y
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kubaz" <k...@t...NO-SPAAM.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    podobna
    > sytuacje (trzeba bylo czekac w Legnicy jakis czas) zwrocili... 4 zl

    Generalnie zapytaj na grupie pl.misc.kolej. Te 4 zł, to podejrzewam, ze
    policzyli jako różnicę miedzy pospiesznym, a osobowym.