  • Data: 2005-02-26 13:36:31
    Temat: PIT-11 - błędny?
    Od: "Scottos" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam taki dziwny przypadek przy rozliczaniu dochodów na podstawie PIT-11 jaki
    uzyskałem od pracodawcy. Otóż (wskrócie):
    zaliczka pobrana przez płatnika (pole 37): 315,50 PLN
    składki na ubezpieczenia zdrowotne (pole 76): 377,92 PLN
    Jak to wrzucam w program PITY (polecam) to on mi wyrzuca, że składki
    zdrowotne nie mogą być wyższe niż zapłacony podatek (logiczne), który wyszeł
    około 163 PLN!
    Czy to czasem nie jest błąd pracodawcy? Czy składki zdrowotne mogą w ogóle
    być wyższe niż zaliczka pobrana?
    No bo skoro tak i oni faktycznie tyle za mnie zapłacili, to jak mam to
    odzyskać (200 PLN różnicy).
    Czy ja źle kombinuje?

    --==<< Scottos >>==--