  • 41. Data: 2005-12-28 17:06:28
    Temat: Re: PISuar proponuje: konfiskata majatkow
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:doufsn$2hm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:doudat$c5o$1@inews.gazeta.pl...
    > zawistnego
    >
    > A może ten Polak ma rację ? Polak wcale nie jest taki głupi.
    > To pada pytanie jakiej narodowości i kim są ci, którzy te majątki robią,
    > skoro wg. Polaka w Polsce w uczciwy sposób można dorobić się tylko garba ?

    scream wlasnie pokazal (post z 17.50) jaka racje ma ten polak

  • 42. Data: 2005-12-28 17:07:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:doue0q$f9m$1@inews.gazeta.pl...

    > rzeczywistość

    mit, twierdzisz inaczej, udowodnij bo bez dowodow takie teksty to pomowienia

  • 43. Data: 2005-12-29 11:56:46
    Od: Art <s...@w...com>

    > Osoby na najwyższych stanowiskach nie tylko będą musiały ujawnić
    > majątek, ale też wykazać, jak go zdobyły. Inaczej go stracą

    Wygrałem w ruletkę, w pokera, w oczko. Kasyna raczej faktur nie wystawiają,
    jak to jest?
    Art

  • 44. Data: 2005-12-29 13:10:00
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Art" <s...@w...com> napisał w wiadomości

    > Wygrałem w ruletkę, w pokera, w oczko. Kasyna raczej faktur nie
    > wystawiają,
    > jak to jest?

    Ale wystawiają pokwitowania wypłaty pieniędzy :))
    A zresztą brak takiego dokumentu nie jest chyba przeszkodą w rozliczeniu się
    z fiskusem. Jest przecież "stawka" od nieudokumentownych żródeł przychodu. O
    ile pamiętam to jakieś 70%

    --
    R.

  • 45. Data: 2005-12-29 13:18:10
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dougnm$q4h$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    .pl> napisał w

    > mit, twierdzisz inaczej, udowodnij bo bez dowodow takie teksty to
    pomowienia

    Mam udowodnić, że trzeba ukraść ? To jeszcze nie wiesz, że bez tego miliona
    nic nie znaczysz ?

    neelix

  • 46. Data: 2005-12-29 13:21:43
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Art" <s...@w...com> napisał w wiadomości

    > Wygrałem w ruletkę, w pokera, w oczko. Kasyna raczej faktur nie
    wystawiają,
    > jak to jest?

    Najlepiej powiedzieć, że pieniądze spadły ze śniegiem lub ktoś podrzucił. Za
    takie tłumaczenie powinni od razu konfiskować i wsadzać do pudła.
    Podejrzewam, że PiS ukróci pranie brudnych pieniędzy.

    neelix

  • 47. Data: 2005-12-29 14:16:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mam udowodnić, że trzeba ukraść ? To jeszcze nie wiesz, że bez tego
    > miliona
    > nic nie znaczysz ?

    masz udowodnic ze Ci o ktorych tu mowimy ukradli.

    Bez miliona dla materialistow rzeczywiscie moge nic nie znacyc, ale nie
    oznacza to ze jedynym sposobem zarobienia tego miliona jest kradziez.

    P.

  • 48. Data: 2005-12-29 14:18:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > takie tłumaczenie powinni od razu konfiskować i wsadzać do pudła.
    > Podejrzewam, że PiS ukróci pranie brudnych pieniędzy.

    moze odpowiedz na pytanie, co z takimi dochodami ? Uzyskanymi wiele lat
    temu,
    nie masz obowiazku przechowywania dokumentow przez kilkadziesiat lat

    Pis juz pokazal na przykladzie Cimoszewicza ze nie chodzi o fakt radziezy a
    o osobe czy przynaleznosc
    polityczna.

    P.

  • 49. Data: 2005-12-29 15:53:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik neelix napisał:
    > Jesteś w stanie udowodnić pochodzenie ?

    Czego?

    > Być może niedługo niektórzy będą musieli ?
    > Powiesz, że pieniądze spadły z nieba ? Zresztą to nie mój problem.

    Nie. Przecież powiedziałem skąd je mam - zarobiłem na handlu
    świadectwami udziałowymi.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 50. Data: 2005-12-29 16:10:13
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dp0r37$ak7$1@inews.gazeta.pl...

    > masz udowodnic ze Ci o ktorych tu mowimy ukradli.

    Musieliby się przyznać sami, jeżeli chodzi o kogoś konkretnego. Nie było
    woli politycznej do ścigania. Na szwajcarskich kontach nie takie sumy leżą.

    > Bez miliona dla materialistow rzeczywiscie moge nic nie znacyc, ale nie
    > oznacza to ze jedynym sposobem zarobienia tego miliona jest kradziez.

    To spróbuj zarobić.

    neelix