  • 1. Data: 2003-07-12 16:23:51
    Temat: Oszukany przez PlusGSM :(. Co mam zrobic?
    Od: "Qba" <o...@g...pl>

    Witam,

    Niedawno nabylem w Plusie komorke z nowa karta sim.

    Powiedzialem pani obslugujacej,
    ze chce najlepsza (najnowsza) karte sim mega.
    (Wyraznie to zaznaczylem)
    Ona do mnie, ze spoko.

    Ostatnio na stronie Plusa przeczytalem o kartach mega 3.
    No i dalem sie zrobic w bambusa,
    bo pani (z firmowego salonu) dala mi mega 2 :(.
    (a wiec gorsza :(

    Mozna sie z nimi jakos powojowac, ze zostalem oszukany?
    (karty sim "mega 3" byly juz na ponad miesiac, przed moim zakupem)
    W umowie nie ma nic o tym jaka chcialem karte sim,
    i jaka mi dali.

    Pozdrawiam
    Qba