  • 11. Data: 2022-08-21 15:00:19
    Temat: Re: Oszukali mnie czy nie?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-20-sierpnia-2022 o 22:54, Kris pisze:
    > Alert RCB dostałem ze burze itp.
    > Żadnych burz nie było.
    > Oszukali mnie?

    To tylko dowód że "naukowcy" gówno wiedzą o klimacie, pogodzie, śnięciu
    ryb...

  • 12. Data: 2022-08-21 20:14:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.08.2022 o 14:47, Shrek pisze:

    > Oczywiście że nie. I według ciebe o czym to świadczy?

    Że powodem zwolnienia nie były żadne nieprawidłowości, ani tym bardziej
    zatrucie Odry. Tak się to niestety w Polsce kręci. W innych krajach
    podobnie zresztą :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2022-08-21 21:51:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Że powodem zwolnienia nie były żadne nieprawidłowości, ani tym bardziej
    > zatrucie Odry.

    Twierdzisz że p.o.remier kłamał? A wiesz że na to są paragrafu?:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2022-08-21 22:22:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.08.2022 o 21:51, Shrek pisze:
    > Twierdzisz że p.o.remier kłamał? A wiesz że na to są paragrafu?:P

    Czy artykuły spowodowały zwolnienie, czy zatrucie Odry? Czy stwierdzono
    jakiekolwiek nieprawidłowości?

    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2022-08-22 06:38:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czy artykuły spowodowały zwolnienie, czy zatrucie Odry? Czy stwierdzono
    > jakiekolwiek nieprawidłowości?

    Ty twierdzisz, że p.o.remier popełnił kłamstwo i zwolnił ludzi pod
    fałszywymi powodami, a więc ich oczernił. Albo ty p.o.remiera:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2022-08-22 10:25:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.08.2022 o 06:38, Shrek pisze:

    > Ty twierdzisz, że p.o.remier popełnił kłamstwo i zwolnił ludzi pod
    > fałszywymi powodami, a więc ich oczernił. Albo ty p.o.remiera:P

    Ja twierdzę, że nie opublikowano żadnej informacji o merytorycznych
    błędach zwolnionych osób, albo mi te informacje umknęły. Tylko
    konkretnie, co powinni, a nie zrobili. Bo p..nie o tym, ze powinni
    szybciej, lepiej itd. jest bez sensu.

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2022-08-22 11:36:48
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 8/20/22 22:54, Kris wrote:
    > Alert RCB dostałem ze burze itp.
    > Żadnych burz nie było.
    > Oszukali mnie?

    A jak widzisz znak ostrzegawczy "Uwaga dzikie zwierzęta" (A-18b), i nic
    się nie stanie, zwierzaka nie będzie -- to oszukali cię tym znakiem czy
    nie? ;)

    JaceK

  • 18. Data: 2022-08-22 13:49:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Aug 2022 10:25:10 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > błędach zwolnionych osób, albo mi te informacje umknęły. Tylko
    > konkretnie, co powinni, a nie zrobili. Bo p..nie o tym, ze powinni

    A czemu?
    Mieli pod nadzorem rzeki/srodowisko, to moze powinni sie wczesniej
    interesowac, co sie dzieje.

    Co inspektor z Warszawy zawinił w sprawie zatrucia w Oławie, to nie
    wiadomo ... ale jesli swojego pociotka posadzil na kierowniczym
    stołku, to moze sie nalezala dymisja

    Podobnie zobacz - paru szeregowych policjantow bije podejrzanego,
    a zwalnia sie komendanta komisariatu i wojewodzkiego :-P

    J.

  • 19. Data: 2022-08-22 13:52:24
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2022 11:36:48 +0200, JaceK napisał(a):

    > A jak widzisz znak ostrzegawczy "Uwaga dzikie zwierzęta" (A-18b), i nic
    > się nie stanie, zwierzaka nie będzie -- to oszukali cię tym znakiem czy
    > nie? ;)

    Dobre :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2022-08-22 20:31:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja twierdzę, że nie opublikowano żadnej informacji o merytorycznych
    > błędach zwolnionych osób, albo mi te informacje umknęły.

    Premier coś tam bąkał o błędach i zaniechaniach za które to karygodne
    zanichania zdemisjonował dwójkę. Z czego jednego to tego co akurat coś
    robił. Pewnie dziennikarze przekręcili bo przecież p.o.remier znany jest
    z prawomówności:P

    > Tylko
    > konkretnie, co powinni, a nie zrobili. Bo p..nie o tym, ze powinni
    > szybciej, lepiej itd. jest bez sensu.

    W sumie rzeczywiście jest bez sensu oczekiwać po pisich fachowcach ze
    coś zrobią z sensem. Rzecznik od piekarni wyjaśniał dlaczego nie
    zatrudniają ekspertów;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!