  • 11. Data: 2004-08-15 17:51:00
    Temat: Jarek, pomożesz mi w tej sprawie ... : ?
    Od: REGNUM<...@w...pl>

    http://usenet.pomocprawna.info/read.php?46,163745,16
    3745

    ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2004-08-15 18:01:24
    Temat: Re: Oswiadczenie
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Jakie to domniemania wchodza w przypadku badania momentu
    zlozenia pisemnego oswiadczenia?

    Np przepisy o dacie pewnej? (art. 81 kc)
    A np. w procesie karnym zasada in dubio pro reo? (bodaj art. 5 kpk) -
    choć tu może nieco za daleko sięgam...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 13. Data: 2004-08-15 18:03:42
    Od: Dredd<...@...pl>

    W grę wchodzi też rozkład ciężaru dowodu w procesie.
    Choć to nie jest domniemanie to jednak niewątpliwie ułatwia poczynić
    sporne ustalenia faktyczne w procesie i to także miałem na myśli

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 14. Data: 2004-08-15 18:34:19
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > zlozenia pisemnego oswiadczenia?
    > >

    > Np przepisy o dacie pewnej? (art. 81 kc)
    > A np. w procesie karnym zasada in dubio pro reo? (bodaj art. 5 kpk) -
    > choć tu może nieco za daleko sięgam...

    Generalnie idziesz za daleko i popelniasz grzech dopisywania nieistniejacych
    okolicznosci.

    Tresc postu inicjujacego :

    Z data pewna mamy do czynienia w szeregu przypadkow wymienionych w tym
    artykule. Wypadaloby jednak je wymienic, lub tez dopytac sie, bo bez tego
    taka odpowiedz powoduje tylko wiecej chaosu, niz pozytku.
    Zwlaszcza, ze juz na samym poczatku ( par. 1 ) widac, ze w tym wypadku z
    data pewna do czynienia byc nie moze.

    Do pytajacego : wiecej szczegolow.

  • 15. Data: 2004-08-15 18:45:35
    Od: Dredd<...@...pl>

> [...]
    > taka odpowiedz powoduje tylko wiecej chaosu, niz pozytku.
    > Zwlaszcza, ze juz na samym poczatku ( par. 1 ) widac, ze w tym

    Chłopie. Poczytaj mój pierwszy wpis w tym wątku. Tam masz moją
    krótka i rzeczową odpowiedź na pytanie z postu inicjującego.

    A jeśli nie zauważyłeś że moje późniejsze wpisy są już dyskusją z inną
    osobą wpisującą się w tym wątku i już (świadomie!) nie dokładnie i nei
    tylko na temat kwestii postu inicjującego ale na temat tego czy można
    z góry powiedzieć że czegoś nie da się udowodnić to chyba
    niedokładnie czytasz

    A co do daty pewnej to skoro sam stwierdzasz że przydałoby się
    więcej szczegółów to skąd wiesz że nie da się w tej sprawie wykorzystać
    instytucji daty pewnej (uwaga: to znów nie jest odpowiedź na pytanie z
    pierwszego postu ale dygresja)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 16. Data: 2004-08-15 21:47:10
    Od: "SoNiC" <pawel@_USUN_TO_lenart.pl>

    Dżizas! Ale się narobiło!

    Może ja powiem o co chodzi... Bo jak zabierałem świadectwo z uczelni to mi
    kazali oddać legitymację stołówkową. A nie mam pojęcia gdzie jest, więc w
    socjalnym powiedziałem, że im doniosę. No i podpisałem oświadczenie, ale
    wkrótce się zorientowałem, że nie ma tam daty, no a zwrócę "do 7 dni"...

    Następnym razem pomyślę 3 razy zanim zadam pytanie...

    pozdr.
    SoNiC