  • 1. Data: 2003-08-25 13:38:24
    Temat: Osoba współpracująca
    Od: "Młody" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jakie pokrewieństwo kwalifikuje osobe do zatrudnienia jej w charakterze
    osoby współpracującej ? Z tego co wiem jest to najbliższa rodzina, ale
    chodzi mi o sprzecyzowanie tego sformułowania. Czy w zakres najbliższej
    rodziny wchodzi rodzeństwo ? (dotyczy to jednoosobowej działalnosci
    gospodarczej)
    Dodatkowo, jakie koszty ponosi się w przypadku takiej formy zatrudnienia
    ?

    --
    Pozdrawiam Młody

  • 2. Data: 2003-09-01 11:37:07
    Temat: Re: Osoba współpracująca
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    > Dodatkowo, jakie koszty ponosi się w przypadku takiej formy
    zatrudnienia
    > ?

    ZUS - takie same jak za osobę prowadzącą