    From: szczupak <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Opuszczenie posiedzenia komisji
    Date: Sun, 10 Jul 2005 10:09:56 +0200

    Witam

    Czy moglby mi ktos podac podstawe prawna, ktora umozliwia
    przesluchiwanemu swiadkowi opuszczenie posiedzenia komisji
    sejmowej bez czekania na prawne ustalenie czy przesluchanie
    jest mozliwe czy tez nie ?
    Przyznam, ze wczorajsze zachowanie Cimoszewicza, ktory
    opuscil posiedzenie komisji, kierujac sie "wlasna" interpretacja
    prawa jest dla mnie w sensie prawnym nie do przyjecia.
    Co prawda twierdzi, ze doniesie w przyszlym tygodniu
    ekspertyzy "swoich" ekspertow ale znowu pytam o podstawe
    prawna takiego zachowania. Bo z tego wynika, ze swiadek
    moze zakwestionowac nie tylko zdolnosc do przesluchiwania
    czlonkow komisji ale rowniez zdolnosc do wydawania ekspertyz
    prawnych jej ekspertow po czym opuscic przesluchanie twierdzac,
    ze "usprawiedliwienie" swojego zachowania doniesie pozniej.
    Slowem czy Cimoszewicz zachowal sie zgodnie z obowiazujacym
    w Polsce prawem czy po prostu zrobil sobie z tegoz prawa jaja.

    szczupak