    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Artur <a...@j...net>
    Subject: Oprogramowanie z Niemiec
    Sender: Artur <a...@j...net>
    Date: Mon, 10 May 2004 15:50:39 +0200

    > From: d...@p...onet.pl@proxy.4net.pl
    > [mailto:d...@p...onet.pl@proxy.4net.pl] On Behalf Of Arek
    > Posted At: Monday, May 10, 2004 3:42 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: Oprogramowanie z Niemiec
    > Subject: Re: Telekomunikacja, było: Oprogramowanie z Niemiec
    >

    > Czy jak dzwonisz z sieci TP SA do kogoś w sieci Deutsche Telekom to
    > obierający płaci za połączenie?
    > Nie!
    > Dlaczego więc przyjęto złodziejskie sposoby rozliczeń w GSMach ?
    > Pytanie oczywiście retoryczne.

    Oczywiscie znowu wykazujesz sie indolencja i uparcie trwasz w swoim
    przekonaniu.
    Spiesze cie poinformowac zatem, iz w przypadku sieci stacjonarnych
    uzytkownik wie gdzie dzwoni i jezeli dzwoni do Niemiec to robi to z
    pelna swiadomoscia kosztow. W przypadku GSM (i dowolnej innej telefonii
    mobilnej) inicjujacy polaczenie takiej wiedzy nie ma. Tym samym nie moze
    byc obciazony za polaczenie nad ktorym nie ma kontroli.

    A.

    PS. Tak wiem... prawo nie zabrania wypowiadania sie w kwestiach, o
    ktorych sie nie ma zielonego pojecia, ale moim zdaniem naduzywasz tej
    luki prawnej. ;)