  • 31. Data: 2007-03-26 15:21:16
    Temat: Re: Oprogramowanie bez klucza - legalne?
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    news:slrnf0emgh.565.januszek@lexx.eu.org...
    > Przemek Lipski napisał(a):
    >
    > nie wyjezdzaj tu a analogia do zakupu
    > obrazu Matejki bo mijasz sie z rzeczywistoscia o kilkaset lat ;)

    Nie ja zacząłem o Matejce pisac, a po drugie nie mojam się bo obrazy Matejki
    nadal istnieją..

    Pozdro Przemek

  • 32. Data: 2007-03-26 16:25:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek Lipski napisał(a):

    > Nie ja zacząłem o Matejce pisac, a po drugie nie mojam się bo obrazy Matejki
    > nadal istnieją..

    Och... Nie mialem na mysli ich istnienia ino fakt, ze gdyby Matejko
    wiedzial, ze sprzedac mozna takze licencje na ogladanie... ;P

    j.

  • 33. Data: 2007-03-26 18:24:49
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > swoj uzyskaany od osoby uprawnionej egzemplarz jak najbardziiej mozna
    > odsprzedac, twierdzisz inaczej , podaj podstawe prawna.

    prawo autorskie. Poczytaj sobie licencje akurat tego oprogramowania.

    ==>> pozdrawiam:-)
    ==>> Bungo

  • 34. Data: 2007-03-26 20:59:07
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 26 Mar 2007 20:24:49 +0200, Bungo napisał(a):

    > prawo autorskie.

    co prawo autorskie?

    > Poczytaj sobie licencje akurat tego oprogramowania.

    a od kiedy to licencja oprogramowania warunkuje odpowiedzialność karną, co?
    jeśli już, to producent może czegośtam dochodzić na drodze cywilnej... i to
    musi jeszcze udowodnić, że poniósł straty

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 35. Data: 2007-03-26 20:59:23
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 26-03-2007 o 20:24:49 Bungo <b...@g...pl> napisał(a):

    > prawo autorskie. Poczytaj sobie licencje akurat tego oprogramowania.

    Prawo autorskie i licencja? Tyle razy to juz bylo przerabiane. Licencja
    moze nawet mowic o koniecznosci ogolenia sie na lyso przed kazdym uzyciem
    programu ...

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 36. Data: 2007-03-27 09:57:14
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Bungo napisał(a):

    > prawo autorskie. Poczytaj sobie licencje akurat tego oprogramowania.

    no i gadaj z dupa, prosze okonkretna podstawe prawna odpowiedzialnosci
    karnej za odsprzedanie legalnie uzyskanego egzemplarza oprogamowania!

  • 37. Data: 2007-03-27 11:26:16
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    scream wrote:

    > a od kiedy to licencja oprogramowania warunkuje odpowiedzialność karną, co?

    A co Twoim zdaniem wskazuje osoby uprawnione, o których mowa w art. 278 KK?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 38. Data: 2007-03-28 07:28:55
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > no i gadaj z dupa, prosze okonkretna podstawe prawna odpowiedzialnosci
    > karnej za odsprzedanie legalnie uzyskanego egzemplarza oprogamowania!

    na takim "poziomie" merytorycznym pogadaj sobie z lustrem.

  • 39. Data: 2007-03-28 07:39:08
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Bungo" <b...@g...pl> wrote in message
    > na takim "poziomie" merytorycznym pogadaj sobie z lustrem.

    Hmm przedpisca to poziom moze kultury zanizyl, bo merytorycznie to zanizasz
    ty, a mowiac prawde to klamiesz i wprowadzasz ludzi w blad.

    Daniel

  • 40. Data: 2007-03-28 21:04:56
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 27 Mar 2007 13:26:16 +0200, Piotr Kubiak napisał(a):

    > A co Twoim zdaniem wskazuje osoby uprawnione, o których mowa w art. 278 KK?

    Idąc Twoim tokiem rozumowania należałoby pytać producenta programu o zgodę
    nawet na zakup programu w sklepie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl