  • 1. Data: 2007-03-24 12:22:44
    Temat: Meble - reklamowac?
    Od: v...@g...com

    W listopadzie zamowilismy meble w pewnym duzym sklepie. Odebralismy je
    i zaplacilismy za nie w grudniu. Bakowalo wtedy forntow do trzech
    szuflad, ale zapewniono nas, ze w styczniu beda. W styczniu
    przepraszano, bo maja duzo zamowien i ze w lutym beda. Jest koniec
    marca, a frontow ani widu, ani slychu. Meble wygladaja idiotycznie
    dosc, w szufladach oczywiscie nic trzymac sie nie da. Nie wiemy, ile
    to moze potrwac. Czy mozemy w zwiazku z tym oddac im te meble (choc
    byly uzywane)? Jakie sa regulacje mowice na ten temat - czy oni nam te
    meble przyjma?

  • 2. Data: 2007-03-24 23:38:53
    Temat: Re: Meble - reklamowac?
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    > Czy mozemy w zwiazku z tym oddac im te meble (choc
    > byly uzywane)? Jakie sa regulacje mowice na ten temat - czy oni nam te
    > meble przyjma?

    http://www.konsument.gov.pl

    jak najbardziej mozecie je oddac. mam tylko nadzieje ze macie na
    pismie ze nie dostaliscie mebli w 'calosci'.

  • 3. Data: 2007-03-25 00:38:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 24.03.2007 MiK^ <m...@t...pl> napisał/a:
    > http://www.konsument.gov.pl
    > jak najbardziej mozecie je oddac. mam tylko nadzieje ze macie na
    > pismie ze nie dostaliscie mebli w 'calosci'.

    I to wystarczy do takiego bezwarunkowego oddania?

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2007-03-25 08:59:53
    Od: "przegrany" <c...@g...com>

    On Mar 24, 1:22 pm, v...@g...com wrote:

> [...]
    > przepraszano, bo maja duzo zamowien i ze w lutym beda. Jest koniec
    > marca, a frontow ani widu, ani slychu. Meble wygladaja idiotycznie

    z opisu wyglada ze to black red white, myle sie?

  • 5. Data: 2007-03-25 20:19:35
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    > I to wystarczy do takiego bezwarunkowego oddania?
    He! jak najbardziej ;) swoja droga, dziwie ci sie ze kupujesz meble, a
    co wiecej przyjmnujesz je w wersji okrojonej ;) placisz za towar a nie
    za slowko kiedy bedzie reszta. kto to zreszta widzial azeby nie mogli
    w pol roq wyprodukowac... ach...

  • 6. Data: 2007-03-25 23:12:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 24.03.2007 v...@g...com <v...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > to moze potrwac. Czy mozemy w zwiazku z tym oddac im te meble (choc
    > byly uzywane)? Jakie sa regulacje mowice na ten temat - czy oni nam te

    Złóż najpierw formalną reklamacje. Zgaduję, że jesteś konsumentem, więc z
    tyt. niezgodności z umową (pogooglaj po archiwum tej grupy, albo poszukaj
    na stronach Federacji Konsumentów). Najprawdopodobniej już na pierwszym
    etapie fronty się znajdą, a jesli nie to będziesz miał formalne podstawy
    do odstapienia od umowy.

    --
    Marcin