  • 1. Data: 2002-11-18 23:55:48
    Temat: Opłaty za wycinke drzew
    Od: "Michal" <d...@p...onet.pl>

    W ustawie " O ochronie przyrody" przepisy stanowią że opłate ustala sie za
    obwód pnia mierzoną na wysokości 130cm (...) czy ktoś mi może powiedzieć jak
    obliczyć kwote w wypadku wycięcia drzewa niższego niż 130 cm - takiej
    sytuacji nie należy wykluczyć
    Z góry dziekuje za odpowiedź

  • 2. Data: 2002-11-19 15:49:22
    Temat: Re: Opłaty za wycinke drzew
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Michal" <d...@p...onet.pl> popełnił 19 lis 2002 na pl.soc.prawo
    utwór news:arbume$49g$1@news.onet.pl:

> [...]
    > powiedzieć jak obliczyć kwote w wypadku wycięcia drzewa niższego niż
    > 130 cm - takiej sytuacji nie należy wykluczyć
    Jedyne co mi przychodzi w tej chwili do głowy to ekstrapolacja na podstawie
    liczby kształtu, o ile oczywiście można sklupować pierśnice drzewostanu o
    podobnych elementach taksacyjnych
    A BTW jakiż to gatunek (drzewa!) w wieku objętym obowiązkiem uzyskania
    zezwolenia nie ma szans na osiągnięcie takich dymensji?
    ;)

    --
    pozdro
    poreba