  • 1. Data: 2002-11-18 22:19:41
    Temat: Ograniczenie prawa do korzystania z nieruchomości.
    Od: "McKee" <M...@w...pl>

    Witam
    Według ustawy o własności lokali z dnia 24 czerwca 1994 r. jako właściciel
    lokalu (hipotecznego) mam "prawo do współkorzystania z nieruchomości
    wspólnej zgodnie z jej przeznaczeniem" - czyli np. do parkowania samochodu
    na terenie nieruchomości wspólnej. (Rozumiem że na wyznaczonym do tego celu
    miejscu/parkingu).

    Jakie konsekwencje grożą dla osoby/osób które mi utrudniają (lub nawet
    uniemożliwiają) wjazd na teren osiedla/nieruchomości wspólnej ?

    Jest na to jakiś przepis ?

    Czy jest jakaś róźnica jeżeli chcę parkować samochód we własnym garażu (Ale
    wcześniej muszę dojechać do niego drogą nalezącą do częsci wspólnej
    nieruchomości). Domyślam się, że tu może wchodzić w grę jakiś inny przepis
    dotyczący mojej własności (a nie tylko współwłasności).

    Pozdrawiam
    Tomek