  • Data: 2010-08-04 19:08:10
    Temat: Oplaty za pozew.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale się wq....m opłaciłem pozew paręset złotych (5% od WPS) i wg Sądu zabrakło.... 60
    groszy !!!

    K...wa mać, od kiedy końcówkę xxx,40,- zł trzeba zaokrągłać W GORE ???

    Oczywiście w czasie mojego urlopu przysłali *... w ciągu 7 dni pod rygorem
    zwrotu...".

    Ale klauzul przez całe wakacje nie wydają *bo Sędzia ma urlop*.

    Znaczek na ZPO kosztował Sąd kilka złotych.

    Czas pracy sekretarki parędziesiąt złotych.

    I tak mi zwrócą 3/4 wpisu.

    Jeśli mamy takich sędziów, to jakie możemy mieć Sekuły??

    -----