  • Data: 2006-01-25 02:57:14
    Temat: Opłata za zminę danych we Ew.Dz.G
    Od: "ezbig" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W 2005r wniosłem opłatę za zmianę danych we wpisie do Ew.Dz.Gosp. Kwitek
    gdzieś mi wcieło, nowej opłaty nie wniosłem boe w końcu zmiany nie musiałem
    robić. Teraz przypadkiem odnalazłem ten kwitek. Aktualizacja danych obecnie
    by mi się przydała. Czy mogę wykorzystać ten kwitek? Opłatę wniosłem rok
    temu, ale przecież nie skorzystałem. Co o tym sądzicie? Przejdzie? (teraz
    stawka jest wyższa)