  • Data: 2004-10-08 21:40:32
    Temat: Oplata za usluge w USD a roznice kursowe przy zwrocie
    Od: Rafał <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam nastepujacy roblem. Podpisalem umowe z firma, ktora podjela sie
    okreslonej uslugi. Pobrala za to lacznie 1224 USD, z tym ze oplata za
    program zgodnie z umowa byla wplacona w zlotowkach, na konto rowniez
    prowadzone w zl. Kurs byl okreslony na podstawie sprzedazy walut przez bank
    PEAKO SA. Razem wplacilem wiec 5232 zl
    Niestety firma nie wywiazala sie z umowy. I tutaj pojawia sie problem. W
    okresle od podpisania umowy do jej rozwiazania kurs USD znacznie spadl.
    Firma chce mi oddac pieniadze i tutaj mam pytanie: czy musi mi poprostu
    oddac wplacona przeze mnie kwote 5232 zl, czy moze 1224 USD, liczac po
    aktualnym (dla mnie niekorzystnym) kursie waluty?

    Z gory dziekuje za pomoc
    Pozdrawiam
    Rafal