  • Data: 2008-02-21 12:06:27
    Temat: Oplata za pozew - jak obliczyc?
    Od: "diok" <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem po lektórze ustawy o kosztach sądowych w sprawach cywlinych i
    tego co zwróciło Google ale nic nie rozumiem..., opłaty takie, inne,
    jedna druga opłaty, jedna czwarta opłaty, jakiej opłaty...?

    Sytuacja jest taka, składam pozew o nakaz zapłaty kwoty 2300 zł w
    postępowaniu nakazowym, ale istnieje prawdopodobnieństwo, że sąd
    rozpatrzy tę sprawę w postępowaniu uproszczonym upominawczym.
    Czy opłata za pozew w tych dwóch przypadkach będzie taka sama, czy inna?
    Jak to obliczyć? Będę wdzięczny jeżeli ktoś będzie tak dobry i mi
    konkretnie odpowie jaka opłata za pozew o nakaz zapłaty 2300 zł w
    postępowaniu nakazowym, a jaka opłata za pozew o nakaz zapłaty 2300 zł w
    postępowaniu uproszczonym upominawczym?

    Pozdrawiam,
    diok