  • Data: 2007-02-13 23:30:06
    Temat: Opłata egzekuzyjna - nie za dużo ?
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.
    Ponieważ każdemu może się noga powinąć, więc tak się stało.
    Otrzymałem pismo o tytule:
    "Zawiadomienie o wszczęciu egzekucji."
    W piśmie są wymienione należności:
    należność główna - 140,27
    odsetki - 70,70
    W przypadku zwłoki również dalsze odsetki od dnia 24.08.2006 wraz z
    należną od nich opłatą egzekucyjną w wysokości 0,06 zł dziennie.
    koszty procesu - 36,00
    koszty klauzuli - 6,00
    opłata egzekucyjna - 203,80
    wydatki gotówkowe - 34,38
    I tu moje pytania:
    Czy opłata egzekucyjna nie jest zbyt wysoka, coś mi się tu nie podoba.
    I pytanie drugie:
    Komornik powiedział mi wczoraj, że sprawa została u nich zarejestrowana
    23.08.2006, czyli prawie pół roku temu. Ja pierwszą korespondencję od
    komornika dostałem w zeszłym tygodniu, ww. zawiadomienie.
    Można się komuś na to poskarżyć, odwołać lub coś podobnego ?
    Odsetki liczą się do dnia zapłaty. Z jakiej okazji mam płacić za to, że
    sprawa leżała sobie na półce pół roku i nikt nic nie robił, można coś z
    tym zrobić ?
    Będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi, bo byłem "na wyjaśnieniu" w
    poniedziałek, a komornik chciał mi wejść na pensję już we wtorek
    (wystawić zajęcie), ale poprosiłem o zwłokę do końca tygodnia.
    Nie podoba mi się zwłaszcza ta opłata egzekucyjna.
    Po guglaniu znalazłem coś o 15%-tach, ale nie do końca rozumiem.

    Jarosław "Yaroosh" Łysiak
    Skype: heniutek_praca GG: 570147
    UNIBIKE VIPER 2005
    "Nie kryję się z tym, że jestem zwolennikiem kary śmierci."