    From: zly <b...@N...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Opieszałość ubezpieczyciela
    Date: Fri, 20 Mar 2009 10:49:35 +0100

    Witam
    Czy sa jakies terminy reakcji?
    Zglosilem niewielka szkode z AC (niecale 500zl), przy wizycie zakonczylem
    pytanie, 'czy to wszysko'? W kontekscie przedstawionych przeze mnie
    dokumentow.. odpowiedz brzmiala 'tak' i mialem tylko czekac na wycene. Z
    biurem sie skontaktowac nie da. Spedzilem ze trzy godziny na przestrzeni
    ponad miesiaca probujac sie dodzwonic i nikt nie odbiera. na mail uzyskuje
    odpowiedzi po 2-3 tygodniach.
    W ostatnim mailu dowiedzialem, sie ze wyplata wstrzymana, i mam pisemnie
    wyjasnic czemu nie zglosilem szkody na policje (pytalem czlowieka o to
    podczas rozmowy i powiedzial, ze nie trzeba)
    Napisalem maila z opisem historii do centrali, od ponad dwoch tygodni bez
    odpowiedzi. Udalo mi sie zdobyc mail do prezesa (prowadzi oprocz tego firme
    prawnicza), moze bezposrednio do niego?
    Czy sa jakies przepisy to regulujace? Dodam, ze szkoda, uniemozliwiala
    korzystanie z samochodu. Czy omge ew dochodzic jakich roszczen za
    utrudnianie zalatwienia sprawy?
    --
    marcin