  • 1. Data: 2007-02-21 18:52:07
    Temat: Omyłkowe wyłączenie prądu
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Sąsiedzi mojej cioci nie płacili rachunków za prąd. Przyszedł pan, wyłączył
    prąd, tyle że wyłączył go cioci a nie im (bo w skrzynce numery mieszkań są
    źle podpisane). Poproszony o włączenie powiedział, że "nie może się włamać
    do skrzynki" i kazał czekać do jutra (więc lodówka się rozmrozi, telefon
    bezprzewodowy nie działa itd.). Ciocia regularnie płaci rachunki. Czy jeżeli
    pojadę tam, otworzę skrzynkę i sam włączę prąd, to od strony prawnej coś mi
    grozi?

    --
    Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
    FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście

  • 2. Data: 2007-02-21 18:54:13
    Temat: Re: Omyłkowe wyłączenie prądu
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Czy jeżeli
    > pojadę tam, otworzę skrzynkę i sam włączę prąd, to od strony prawnej coś
    > mi
    > grozi?

    A co? Dowód osobisty + próbki DNA zamierzasz zostawić na miejscu? Idź i
    włącz, a nie kombinuj.

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2007-02-21 19:37:24
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > A co? Dowód osobisty + próbki DNA zamierzasz zostawić na miejscu? IdĽ i
    > wł?cz, a nie kombinuj.

    A ciocię oskarzą ... :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 4. Data: 2007-02-21 19:38:40
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > A ciocię oskarzą ... :)

    Na jakiej podstawie?

  • 5. Data: 2007-02-21 19:40:42
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Na jakiej podstawie?

    Rachunku prawdopodobienstwa. Przeciez nikt jej nie uwierzy, ze przyszedł
    sw. Mikołaj (czyt. ktos zupełnie obcy) i włączył jej prąd.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 6. Data: 2007-02-21 20:30:03
    Od: Jerzy Stanisław <c...@f...pl>

    Adam Wysocki napisał(a):
> [...]
    > pojadę tam, otworzę skrzynkę i sam włączę prąd, to od strony prawnej coś mi

    Od strony prawnej to możesz spokojnie pogrozić ZE i zażądać zwrotu kasy
    za wszystkie poniesione straty.

  • 7. Data: 2007-02-21 21:39:19
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl> w

    > Rachunku prawdopodobienstwa. Przeciez nikt jej nie uwierzy, ze przyszedł
    > sw. Mikołaj (czyt. ktos zupełnie obcy) i włączył jej prąd.

    Przecież nikt jej prądu nie wyłączył bez zlecenia...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2007-02-21 21:46:21
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-02-21 20:37, KrzysiekPP wrote:

    > A ciocię oskarzą ... :)

    O co?

    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 9. Data: 2007-02-21 22:10:02
    Od: "Lanet" <u...@l...net.pl>

    Ciocia regularnie płaci rachunki. Czy jeżeli
    > pojadę tam, otworzę skrzynkę i sam włączę prąd, to od strony prawnej coś
    > mi
    > grozi?

    Oczywiście że nie może Pan sam załączyć. Proszę zadzwonić do Zakładu
    Energetycznego najlepiej do kierownika Obsługi Klienta z żądaniem o
    natychmiastowe podłączenie energii. Następnie zwrócic się z pismem o
    odszkodowanie za powstałe szkody związane z nie prawnym odłączeniem.

    Pozdrawiam Iwona