  • 1. Data: 2007-02-21 19:50:01
    Temat: Aneks do umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych
    Od: "Olis1" <j...@w...pl>

    Od 2 lat jestem klientem sieci Orange.
    W marcu tego roku umowa się kończy i została przedłuzona w formie
    aneksu na kolejne 2 lata.
    I tu moja ewidentna wina bo nie doczytałem spiesząc sie przed
    podpisaniem i wpakowali mi dodatkową oczywiście płatną usługę pakiet
    email który na nic mi się nie przyda.
    Moje pytanie brzmi: czy mogę zerwac taki aneks w ciągu 10 dni od jej
    podpisania?
    i jezeli tak to czy nawet wtedy gdy w tym aneksie operator zastrzegł
    sobie karę w przypadku zerwania. Dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2007-02-22 08:06:07
    Od: "Olis1" <j...@w...pl>

    On 21 Lut, 20:50, "Olis1" <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > i jezeli tak to czy nawet wtedy gdy w tym aneksie operator zastrzegł
    > sobie karę w przypadku zerwania. Dziękuję za odpowiedź.

    Podnosze bardzo proszę o poradę.

  • 3. Data: 2007-02-23 08:20:45
    Od: noker <n...@p...przed.wyslaniem.bla.pl>

    Olis1 napisał(a):
> [...]
    > i jezeli tak to czy nawet wtedy gdy w tym aneksie operator zastrzegł
    > sobie karę w przypadku zerwania. Dziękuję za odpowiedź.

    jeśli aneks podpisałeś w saloniku ORANGE to nie mozesz zerwać tej umowy

    jeśli umowę przedłużałeś przez Biuro Obsługi Abonenta i przysłali ci
    kwity do domu - masz 10 dni na ewentualne zrezygnowanie z umowy.
    --
    _ _ _ BMW e30 325iA _ _