eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOlbrzymie kłopoty z reklamacją telewizora.Olbrzymie kłopoty z reklamacją telewizora.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!22g2000hsm.goo
    glegroups.com!not-for-mail
    From: d...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Olbrzymie kłopoty z reklamacją telewizora.
    Date: Fri, 26 Oct 2007 13:34:20 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 69
    Message-ID: <1...@2...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.24.62.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1193430861 6785 127.0.0.1 (26 Oct 2007 20:34:21 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Oct 2007 20:34:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.24 (Windows NT 6.0; U; en),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 22g2000hsm.googlegroups.com; posting-host=83.24.62.238;
    posting-account=ps2QrAMAAAA6_jCuRt2JEIpn5Otqf_w0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:494149
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    będzie trochę przydługo

    moja sprawa wygląda następująco
    Kupiłem Telewizor plazmowy w sklepie Agito.pl, paczka przyszła z
    lekkim opóźnieniem.
    Sprawdziłem przy kurierze czy nie ma uszkodzeń, telewizor był cały,
    ekran czyściutki bez żadnej ryski.
    Kurier pojechał, a ja przystąpiłem do montażu. Po włączeniu telewizor
    strasznie bzyczał, wręcz burczał.
    Zadzwoniłem do Panasonica spytać czy to na pewno jakaś usterka -
    potwierdzili.
    Zgłosiłem sprawę do Agito, z prośbą o wymianę na sprawny egzemplarz.
    Kazali telewizor odesłać do magazynu w Chorzowie, tak zrobiłem -
    paczkę wysłałem 17.10.2007.
    Dotarła tam 19.10.2007. Sklep miał 2 dni (wg ich regulaminu na
    ustosunkowanie się). Nie odzywali się, więc napisałem ponownie.
    23.10.2007 - napisali:

    "Produkt do nas dotarł.

    Niestety ale wbrew Państwa zapewnieniom, o braku jakichkolwiek
    uszkodzeń mechanicznych takowe znajdują się w telewizorze.
    Konkretnie, uszkodzony jest wyświetlacz. Pęknięcie w lewym górnym
    rogu. Sam karton nie nosił śladów uszkodzenia w rzeczonym miejscu.
    Z uwagi na zaistniałą sytuację(brak protokołu szkody sporządzonego
    podczas odbioru paczki) i uszkodzenia mechanicznego wyświetlacza,
    reklamacja nie może być rozpatrzona w trybie przyśpieszonym.

    Protokół szkody o którym napisałem powyżej zostanie sporządzony w
    naszym magazynie. Jednocześnie nie możemy zagwarantować pozytywnego
    zakończenia reklamacji.
    Jest nam niezmiernie przykro ale na tę chwilę nic więcej nie możemy
    zrobić."

    Przeklnąłem. Co za .......!!!

    Napisałem do zarządu skargę.
    24.10.2007 dostałem odpowiedź, że protokół szkody został już spisany.
    Dzień później zadzwoniłem do UPS w Katowicach z prośbą o informację.
    Dostałem email treści:
    "Witam,
    informuję,iż przesyłka o numerze nadania <tu numer mojego nadania>
    została doręczona dnia 19.10.07. zgodnie z adresem znajdującym się na
    dowodzie nadania i została przyjęta bez zastrzeżeń. Do dnia
    dzisiejszego nie został sporządzony protokół szkody ani nie mieliśmy
    sygnałów by taki protokół sporządzić."

    Znów więc, napisałem do Agito z pytaniem "Jak to w takim razie jest z
    tym protokołem?"

    Dziś (26.10.2007), pani z Agito odpisała, że protokół został
    sporządzony tylko go jeszcze kurier nie zabrał.

    Sprawę zgłosiłem wczoraj do Federacji Konsumentów.
    Co mogę jeszcze zrobić, aby zaczeli mnie poważnie traktować i żebym
    dostał sprawny telewizor lub odzyskał pieniądze?

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1