  • Data: 2006-06-15 17:58:58
    Temat: Okulary a zwrot kosztów od pracodawcy
    Od: "Grzegorz W." <g...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym zaczerpnąć informacji odnośnie zwrócenia kosztów zakupu okularów
    do pracy przy komputerze.
    W 2004 r. byłem na badaniach okresowych i lekarz przepisał okulary do pracy
    przy monitorze ekranowym i z tego co wiem to zakład pracy pokrywa koszty
    odnosnie takich okularów. Okularów nie wyrobiłem bo uważałem to zbedne.
    Wczoraj byłem prywatnie u okulisty i wykrył mi wade wzroku w jednym oku i
    przepisal mi okulary mówiąc mi zeby wyrobic sobie do tego okulary do pracy
    przy komputerze i tutaj mam pytanie:
    1. Czy w chwili obecnej mogę wyrobić okulary i zwrócić sie do pracodawcy o
    zwrot kosztów?
    2. Ile pracodawca może max zwrócic koszty okularów?

    Za informacje z góry dziękuję