  • Data: 2005-07-11 18:09:12
    Temat: Okres próbny i urlop płatny
    Od: "lestat" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Chciałem sie zapytać, czy przysługuje mi płatny urlop w trakcie zatrudnienia
    próbnego na trzy miesiące. Sytuacja wygląda w ten sposób, że wcześniej
    pracowałem kilka lat w jednej firmie i automatycznie przeszedłem do innej
    firmy. Mam jeszcze do wykorzystania 7 dni urlopowych w tym roku. Ale czy ze
    względu na okres próbny, omija mnie ten przywilej urlopu płatnego. Tylko
    dodam, ze nie jest on z mojej woli, będzie to jeden dzień ze względu na
    renowacje instalacji elektrycznej. Z góry dzięki za odpowiedź!!!