  • 31. Data: 2002-09-18 15:59:30
    Temat: Re: Re: Ogromne alimenty !!!
    Od: "Radosław Radziszewski" <r...@k...chip.pl>

    Oglądałem kiedyś program popularno-naukowy o lwach. Kiedy lwica
    "owdowieje" (np. myśliwy ustrzelił jej "męża"), to przychodzi
    nowy "pan i władca" i zaczyna rządy od zagryzienia lwiątek
    poprzednika. Wtedy lwica staje się płodna i ma dzieci z nowym
    panem lwem.
    W innym programie - tym razem o wilkach dowiedziałem się, że
    ilość szczeniąt w mioce jest uzależniona od obfitości pożywienia
    w okolicy. Może natura ma dobre rozwiązania?

    Radosław Radziszewski
    Gdynia
    r...@k...chip.pl
    numer w gadu-gadu to: 964704

  • 32. Data: 2002-09-18 16:00:35
    Od: "Radosław Radziszewski" <r...@k...chip.pl>

[...]
    ilość szczeniąt w miocie jest uzależniona od obfitości pożywienia