  • 1. Data: 2002-11-14 12:43:39
    Temat: Oferta, a nieuczciwy ofertobiorca
    Od: Karol Marks <K...@k...net.pl>

    Jak sie zabazpieczyc przed nieuczciwa firma?
    Sprawa wygląda nastepująco - chcialby zaproponowac firmie, ktora sobie
    marnie radzi, wspolprace w zakresie promocji i reklamy. W tym celu
    przygotowalem oferte, zawierajaca liste proponowanych zmian i
    ewentualnych pomyslow, ktore jestem w stanie zrealizowac (znajdowanie
    klientow, poprawa widzerunku, itp.). Jesli poprzestane na ogolnikach,
    to firma mnie zignoruje - ktos juz od nich wyciagnal na to kase i wg.
    mnie zmarnowal (moze to byl jakis znajomy albo cos takiego) - w kazdym
    razie efekty sa mizerne. Boje sie, ze moja oferta moze zostac
    potraktowana jako bezplatny poradnik i szef sprobuje ja zrealizowac we
    wlasnym zakresie (zakresie swoich kontaktow) i w rezultacie wszystko
    szlak trafi. Czy sa jakies sposoby, zeby sie przed tym zabezpieczyc -
    czy tresc ofery jest jakos chroniona? Jak to sie robi?
    Licze na Wasza pomoc.
    Pozdrawiam,
    K.