  • 1. Data: 2008-04-18 00:56:00
    Temat: Odzyskanie długu od współwłaściciela który sprzdal
    Od: Piotr Wojnar<f...@w...pl>

    Jestem współwłaścicielem kamienicy (bez podziału fizycznego). Przez wiele lat
    płaciłem i płacę koszty związane z eksploatacją kamienicy (woda, śmieci,
    sprzątanie i inne). Obecnie jeden ze współwłaścicieli sprzedał swój udział i
    mieszkanie które zajmował. Obecnie uważa, że nie ma już żadnych zobowiązań do
    zapłacenia ponieważ nie jest już współwłaścicielem. Z zaległościami zalega mi od
    2000roku, aby go pozwać do sądu jak należy obliczyć odsetki od zaległości które
    mniej więcej wynosiły ok. 700zł rocznie w ciagu przez 9lat.
    Czy odsetki w/w przypadku mogą ulec przedawnieniu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info