  • Data: 2011-03-13 06:51:12
    Temat: Odwołanie wypowiedzenia umowy
    Od: jQ <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zarząd wspólnoty mieszkaniowej, której byłem członkiem, wypowiedział w
    dniu 31 stycznia umowę z konserwatorem, z miesięcznym okresem
    wypowiedzenia. W dniu 10 lutego zarząd ten został odwołany, a nowy
    zarząd, jak twierdzi - bo dokumentów żadnych na to nie widziałem -
    odwołał to wypowiedzenie przed 28 lutego.
    Czy takie odwołanie wypowiedzenia - o ile zostało w ogóle wyrażone na
    piśmie - można uznać za skuteczne? W końcu wola rozwiązania umowy
    dotarła do adresata przed dotarciem jej odwołania (art 60 i 61 KC).
    Czy nie jest tak, że bieg wypowiedzenia został rozpoczęty, i jedynym
    sposobem powrotu konserwatora na swoje stanowisko jest przeprowadzenie
    nowego konkursu ofert i podpisanie nowej umowy?

    Pozdrawiam
    Jakub