  • 1. Data: 2003-07-21 11:20:49
    Temat: Odwołanie od wyniku egzaminu - POMOCY!!!
    Od: "Justine" <l...@k...pl>

    Chciałabym odwołać się od wyniku egzaminu . Mam prawo napisać odwołanie.
    Mam pytanie : Niedawno podpisywałam oświadczenie, w którym przyjmowałam do
    wiadomości, że mam prawo wglądu do protokołów ( co też zrobiłam) oraz MAM
    PRAWO DO ZAJĘCIA STANOWISKA PRZED WYDANIEM OSTATECZNEJ DECYZJI.
    Co zrobić w tej sytuacji? Zająć stanowisko i odwołać się już? czy poczekać
    na ostateczną decyzję o niezdaniu egzaminu?

    Pozdrawiam wszystkich i proszę o fachową pomoc. Bardzo mi zależy na czasie.
    Z góry dziękuję za każdą cenną wskazówkę.
    Justka