  • 11. Data: 2007-08-03 22:24:07
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji komisji rekrutacyjnej na studiach
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Marcin [3M]" <m...@l...pl> wrote in message
    news:f8vvks$7lu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie jestem pewien, czy statut uczelni zawiera zasady rekrutacji.

    Nie zawiera.
    Zawiera jech uchwała senatu uczelni określająca zasady rekrutacji na danych
    rok akademicki.

  • 12. Data: 2007-08-03 22:24:16
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl>

    Paraleli się nie montuje. Ona jest, albo jej nie ma.

    Duża część praw fizyki i matematyki żądzących w jednych przypadkach ma swoje
    analogiczne prawa w innych.

    I na szczęście dla nas, natura sama interpretuje znaczenie swoich praw, i
    ustala jakie konsekwencje mają się pojawić.

    Wolę nie myśleć o tym, co by było, gdyby np. działanie prawa ciążenia
    podlegało orzecznictwu "Trybunału Praw Fizyki".

    Ja wyczuwam tu pewne podobieństwa, i mam wrażenie, że grawitacja nie każdemu
    pisana taka sama...

    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2007-08-04 15:09:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f90a7g$4hp$1@nemesis.news.tpi.pl Marcin [3M]
    <m...@l...pl> pisze:

    > Paraleli się nie montuje. Ona jest, albo jej nie ma.
    A co ty opowiadasz...

    > Duża część praw fizyki i matematyki żądzących w jednych przypadkach ma
    > swoje analogiczne prawa w innych.
    Co robiących? Żądzących?

    > I na szczęście dla nas, natura sama interpretuje znaczenie swoich praw, i
    > ustala jakie konsekwencje mają się pojawić.
    Dobra, dobra. ja też tak umiem.
    A co do meritum to wnioskowanie o niezasadości decyzji komisji rekrutacyjnej
    uczelni opierając się na orzeczeniu TK dotyczącym terminów składania
    oświadczeń majątkowych przez obieralne władze oraz konzekwencji ich
    niedotrzymania wydaje mi się - delikatnie mówiąc - nieadekwatne.

    --
    Jotte