eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdwołanie imprezy turystycznej - niecałe 3 dni przed wyjazdem ??Odwołanie imprezy turystycznej - niecałe 3 dni przed wyjazdem ??
  • Data: 2009-07-29 22:20:37
    Temat: Odwołanie imprezy turystycznej - niecałe 3 dni przed wyjazdem ??
    Od: "WM" <s...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam !

    Była fajna wyczieczka objazdowa do Turcji, organizator Biuro Atena z
    Oświęcimia.
    Zamówiona, zapłacona daaawno. Impreza potwierdzona. Wielokrotnie
    potwierdzane ze wszystko ok i na pewno sie odbedzie,
    ostatnio nawet dzwonilem kilka dni temu i Pani z usmiechem ze tak wszytsko
    OK.
    Dzisiaj popodludniu, niecale 3 dni przed wyjazdem Pani beztrosko dzwoni ze
    sorry ale impreza sie nie odbedzie, "Turek podniosl nam ceny 100 %",
    "powienien sie Pan cieszyc ze w ogole dzwonie a nie oszukuje jak biuro
    Kopernik ze przyjezdzacie na miejsce i nie ma hotelu", no generalnie Pani
    nie wie z czym mam problem, ze koszty, ze urlopy, ze nic na szybko nie
    znajde w tej cenie w srodku sezonu - nie mowiac o nerwach i nastawieniu
    kilku osob, sa to mierzalne i niemale koszty ... Pytam co oferuje w zamian -
    NIC
    Maja zapis w "regulaminie", ktorego nie podpisywalem ale na umowie
    zgloszeniu jest parafka ze z regulaminem sie zapoznalem zapis " BIURO
    zastrzega sobie prawo odwolania imprezy z przyczyn od siebie niezaleznych
    (decyzje wladz panstwowych, dzialanie sily wyzszej, strajki, brak mozliwosci
    zapewnienia bezpieczenstwa uczestnikom wyjazdu, brak wyaganego minimum
    uczestnikow) bez ponoszenia kosztow - nie pozniej niz 72 godziny przed
    rozpoczeciem imprezy. O odwołaniu imprezy Biuro powiadamia uczestnika w
    formie pisemnej. W takiej sytuacji uczestnik moze zadac zaoferowania innej
    imprezy lub pelnej wplaty. Uczestnikowi nie przysluguje z tego tytulu zadne
    odszkodowanie."

    Koniec cytatu :) Co mozna w tej sytaucji zrobic ? Czy takie zapisy sa zgodne
    z prawem ? wertuje ustawe o uslugach turystycznych i chyba nie bardzo :)

    Pozatym nawet jakby to nie zostala zachowana forma pisemna ani nawet ten
    dziwny termin 72 godziny ...

    Co mozna zrobic w tej sytaucji ? Rzecznik Praw Konsumenta cos pomoze ?;-)

    Miał ktos podobny problem ?:) Wolalbym inne porownywalne swiadczenie w tej
    cenie a nie zwrot pieniedzy bo w srodku sezonu niczego nie kupi w tej cenie
    i terminie, pozatym wziety urlop ....
    Jakie pismo (reklamacja?) i w jakim terminie najlepiej napisac do biura w
    celu ewentualnego odszkodowania za poniesione straty ... i czy istnieje
    jakas szansa na zalatwienia tego bez sadow czy to jedyna mozliwosc ?

    pozdrawiam:)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1