  • 1. Data: 2006-11-23 15:57:25
    Temat: Odszkodowanie z ZUS
    Od: "SeReK" <wojciechsowizdzal(kasuj_to)@interia.pl>

    Witam
    Staram się o jednorazowe odszkodowanie z ZUS z powodu wypadku w pracy.
    Najpierw odwołałem się od decyzji komisji lekarskiej, następnie odwołałem
    się od decyzji drugiej komisji do Sądu Rejonowego, Wydziału Pracy i
    Ubezpieczeń Społecznych.
    Dziś przyszła mi przekazem pocztowym kwota przyznana przez drugą komisję.
    Czy mogę wziąć te pieniądze skoro już złożyłem odwołanie? Czy wybranie tych
    pieniędzy nie będzie jednoznaczne z rezygnacją z dalszego odwoływania się ?
    Proszę o porady