  • 1. Data: 2006-11-23 15:38:19
    Temat: CZEKAM NA ODPOWIEDZ
    Od: d...@w...pl

    CO MI GROZI ZA JAZDE BEZ PRAWA JAZDY NIESPRAWNYM SAMOCHODEM?

  • 2. Data: 2006-11-23 15:40:56
    Temat: Re: CZEKAM NA ODPOWIEDZ
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    d...@w...pl napisał(a):

    > CO MI GROZI ZA JAZDE BEZ PRAWA JAZDY NIESPRAWNYM SAMOCHODEM?

    Najpierw to Ci grozi lincz za wrzaski na grupie.

    Justyna

  • 3. Data: 2006-11-23 15:42:48
    Temat: TROLL WARNING!!!
    Od: "gg" <d...@d...d.>

  • 4. Data: 2006-11-23 15:45:15
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    Użytkownik <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    <ciach calosc>

    Jak sie nauczysz pisac na grupy to moze dostaniesz odpowiedz

    Angie

  • 5. Data: 2006-11-23 17:04:05
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-11-23 16:38, d...@w...pl wrote:
    > CO MI GROZI ZA JAZDE BEZ PRAWA JAZDY NIESPRAWNYM SAMOCHODEM?

    5000 zł.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,

  • 6. Data: 2006-11-23 21:54:14
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a d...@w...pl wklepał/a:
    > CO MI GROZI ZA JAZDE BEZ PRAWA JAZDY NIESPRAWNYM SAMOCHODEM?

    czapa, stary!

  • 7. Data: 2006-11-27 10:09:06
    Od: "nowy" <p...@g...com>

    Szanowny/a d...@w...pl wklepał/a:
    Co znaczy bez prawa jazdy?? Nie masz wogóle,zapomniałaś czy zabrali ???
    Niesprawnym bo np.nie działają hamulce,światła itd. czy jest wogóle bez
    przeglądu???

    Dosyć ogólnikowe pytanie