  • 11. Data: 2007-12-28 20:48:45
    Temat: Re: Odszkodowanie od lokalu - bójka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:
    > witek pisze:
    >> wyjść.
    >
    > Ciekawe jak byś ty zareagował.

    na pewno nie waliłbym faceta po gebie po fakcie w odwecie
    trzeba najpierw myslec o potem robic a nie odwrotnie

  • 12. Data: 2007-12-28 21:12:39
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    qwerty pisze:

    > Ciekawe jak byś ty zareagował.

    Dokładnie, do tego jeszcze popycha ciebie koleś o głowę niższy i robi
    wkurzające minki. Byłem pod wpływem alkoholu a takie zaczepki tylko
    mocniej nakręcają.

    --
    _,.-"``````````````````"'-.
    (}<` Pozdrowienia :

  • 13. Data: 2007-12-28 21:27:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Hautameki wrote:

    > Dokładnie, do tego jeszcze popycha ciebie koleś o głowę niższy i robi
    > wkurzające minki. Byłem pod wpływem alkoholu a takie zaczepki tylko
    > mocniej nakręcają.

    tym gorzej dla ciebie

  • 14. Data: 2007-12-28 21:51:02
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 28 Dec 2007 22:12:39 +0100, Hautameki napisał(a):

    > Dokładnie, do tego jeszcze popycha ciebie koleś o głowę niższy i robi
    > wkurzające minki. Byłem pod wpływem alkoholu a takie zaczepki tylko
    > mocniej nakręcają.

    Lepiej nic tu nie pisz, bo jeszcze gość to czyta i będzie miał dobry
    materiał dowodowy.
    Pogrążasz się.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 15. Data: 2007-12-28 22:24:13
    Od: "JW" <j...@m...com>

    >Co miałem robić, schować się?

    Zle zrobiles, bo trzeba bylo, jak koledzy radza, jak najpredzej sie wynosic
    z lokalu. Wczesniej oczywiscie skasowac kolesiowi morde doszczetnie, nie tak
    jak to zrobiles, ale kierunek byl dobry. Tyle, ze czlowieku... prawo nie
    jest sprawiedliwe, nie masz co liczyc na Polucje ani na sady, wiec nie
    przeczytasz tu nic satysfakcjonujacego ;]
    Ale badz co badz zachowales sie w duchu prawa natury - za popchniecie
    wpierdol nalezy sie jak psu buda, niezaleznie jak do tego ustosunkuje sie
    ustawodawca. Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2007-12-29 08:16:36
    Od: "WM " <c...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

> [...]

    To nie jest honorowe wyjście.

    Wyjść można wtedy jedynie wtedy, gdy pozwala na to
    rozdz. V Kodeksu honorowego.
    http://www.icm.com.pl/pojedynki/Spis_tresci__/spis_t
    resci__.html

    WM

  • 17. Data: 2007-12-29 09:13:33
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 28 Dec 2007 14:30:06 -0600, witek napisał(a):

    > wyjść.

    Ale to nie on szukal dymu. I co wrocic do domu, czy uciec gdzie indziej?
    A jak w nowym miejscu znow ktos bedzie szukal zaczepki?

    P.S.
    Najprawdopodobniej, gdyby nie zareagowal, to za chwile i tak by sam dostal
    w mazak.

    --
    KRZYZAK

  • 18. Data: 2007-12-29 10:27:12
    Od: Bibi <b...@p...fm>

    Zareagował i też dostał w mazak. Na drugi raz po prostu miej oczy
    dookoła głowy. I jak zaczynasz bójkę, to się nie dziw że boli...

  • 19. Data: 2007-12-29 15:59:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fl4vp4$h9h$1@inews.gazeta.pl WM
    <c...@W...gazeta.pl> pisze:

    > To nie jest honorowe wyjście.
    > Wyjść można wtedy jedynie wtedy, gdy pozwala na to
    > rozdz. V Kodeksu honorowego.
    > http://www.icm.com.pl/pojedynki/Spis_tresci__/spis_t
    resci__.html

    Witek tego argumentu nie zrozumie, on "wyjdzie". Może także wtedy, jak go
    jeszcze rozzuchwalony rejteradą napastnik-prowokator kopami pogoni. I będzie
    z siebie bardzo zadowolony (jak zawsze).
    Ale z drugiej strony czasy Wokulskiego strzelającego się z Krzeszowskim za
    "przypadkowe" potrącenie także już minęły (zresztą nawet wówczas wg
    ówczesnego kodeksu honorowego pojedynki nie odbywały się natychmiast i
    raczej nie na pięści).
    Jednak - reakcja wątkoczyńcy bez wątpienia niewłaściwa.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2007-12-29 16:23:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 29 grudzień 2007 09:16
    (autor WM
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fl4vp4$h9h$1@inews.gazeta.pl>):

    Najpierw przeczytaj rozdział pierwszy.