  • 1. Data: 2005-11-07 09:47:54
    Temat: Odszkodowanie
    Od: "Ernest R." <r...@w...pl>

    W czerwcu moja nieruchomość została zalana z powodu niedrożności kanału
    bużowego.
    Wystąpiłem do urzędu miasta o odszkodowanie.Ubespieczyciel U M spisał
    straty.
    Otrzymałem pismo od ubezpieczyciela U M ,że nie widzi w tym winy U M.
    Napisałem odwołanie do ubespieczyciela U M .
    Urząd miasta dołączył wyjaśnienie w którym stwierdza że zalanie nastąpiło z
    powodu przytkania
    odpływu wody z kanału do rzeki.
    Mineło 2 miesiąca i nie otrzymałem odpowiedzi od ubezpieczyciela.
    Czy brak odpowiedzi oznacza ,że ubezpieczyciel zgodził się na wypłacenie
    odszkodowania.
    Pozdrawiam.