  • 41. Data: 2010-03-10 10:01:14
    Temat: Re: Odstraszenie handlowca
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-10 10:50, Massai pisze:

    > Ja kurka jak kiedyś wyłączyłem w nocy koma, to mi o 3 nad ranem do
    > drzwi załomotali...

    Przyjdą nocą
    kolbami w drzwi załomocą
    ty ze snu podnosząc skroń
    stan u drzwi
    bagnet na broń
    trzeba krwi

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 42. Data: 2010-03-10 10:14:16
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Przyjdą nocą
    > kolbami w drzwi załomocą
    > ty ze snu podnosząc skroń
    > stan u drzwi
    > bagnet na broń
    > trzeba krwi

    Kurcze, toż to opis wizyty bojówki ze stacji krwiodawstwa! ;-)

    W tamtym przypadku właśnie krew już była, nawet za dużo i dlatego
    łomotali...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 43. Data: 2010-03-10 10:55:52
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Uzytkownik "tadek" <t...@g...com> napisal
    > Wal do mnie z imienia i nazwiska i przedstawiaja sie jako pracownicy
    > danej instytucji. Kiedys bylem ich klientem - wiec co mi pozostaje
    > napisac pismo o usunieciu moich danych z bazy?

    Spróbuj. Pewnie wyraziles zgode na wykorzystywanie w celeach marketingowych.
    Zgode cofonij pisemnie.
    Jednak nie wiem co, jak dane poszly dalej poza bank...

  • 44. Data: 2010-03-10 11:06:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tadek pisze:

    > A jeśli to nie zadziała - jakie kroki przedsięwziąć?

    Eyeball dunk, maybe? ;->

    http://www.sluggy.com/comics/archives/daily/031014

  • 45. Data: 2010-03-10 11:17:22
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał
    > To nie jest takie proste. Wszelkie firmy zatrudniające nagabywaczy
    > telefonicznych rozliczają ich z efektu końcowego typu podpisanie

    Te które znam wręcz przeciwnie. Płacą za godziny. Presja na wyniki swoją
    drogą jest. Oczywiście jest premia za sukces, ale nie oszukujmy się, że to
    takie być albo nie być dla telemarketera w sensie finansowym. W
    przeciwieństwie do wielu akwizytorów-domokrążców, którzy są na swoim i żyją
    tylko z tego co z powodzeniem "uhandlują".

  • 46. Data: 2010-03-16 12:25:12
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>

    >...Ile osób
    > kupi laptopa Della od callcentera bo akurat zadzwonił?

    Tyle ile zdoła do tego przekonać, czyli proporcjonalnie do umiejętności
    naciągania

  • 47. Data: 2010-03-16 12:26:46
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Oferta jak oferta, kanał sprzedaży dobry jak każdy inny.

    Ale nas nie obchodzi, że dla kogoś jest to dobry kanał sprzedaży

  • 48. Data: 2010-03-16 12:37:30
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Oj tam, choć zawsze znajdą się mimozy, które podjąć decyzji przez
    > telefon nie potrafią :) Ja tam jestem zadowolony, jak do mnie z tonerem,
    > czy z kartą kredytową dzwonią. A jak czegoś nie potrzebuję, to nie kupuję.
    > Za trudne?

    Tak byłoby gdyby nie dzwonili. Jak dzwonią trzeba najpierw stracić czas na
    rozważenie oferty.

    > Bez pomocy? Skąd wiedziałeś o Compaqu? Czy aby nie z reklamy?

    No z reklamy, ale tam gdzie jej miejsce np w sklepie z laptopami.

  • 49. Data: 2010-03-16 12:40:13
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    >...Poza tym możesz nie odbierać telefonów z nieznanych numerów, ...

    To jeszcze zrób by nie dzwoniły

    > Generalnie nie ma co walczyć z wiatrakami - ...

    Zależy od priorytetów

  • 50. Data: 2010-03-16 12:43:10
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl>

    > ...zamówienie usługi ACR jest bezpłatne. :)

    A rozmowy za grosze w prepaidach (z numerem)