  • 31. Data: 2010-03-09 17:03:28
    Temat: Re: Odstraszenie handlowca
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-09 17:16, mvoicem pisze:
    > Poza tym jeżeli koleś mi wciska że "będzie modernizowana linia
    > telefoniczna/sieć telewizji kablowej", czy że "jest z telekomunikacji",
    > czy jakie tam akurat są modne zagrywki, to to jest ordynarna próba
    > oszukania mnie

    To jeszcze nic... Znajomy student kiedyś się wpakował (na krótko na
    szczęście) w sprzedaż wiatraków niby dla biednych. Tzn. dzwonił po
    ludziach i sprzedawał im wiatraki po 120zł, które niby były przesyłane
    szkołom/przedszkolom, żeby dzieciom w upały było chłodniej (akcja była w
    lecie). I naiwne babcie staruszki dawały te 120zł na wiatrak kosztujący
    w detalu 20zł.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 32. Data: 2010-03-09 19:59:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > No ale to trzeba mieć sporo wolnego czasu, a poza tym jemu płacą za
    > nękanie, więc jemu to wisi. Ma 8h gadać. Więc jak pogada z Twoim
    > znajomym 5 minut, to nawet mu przyjemniej niż kręcić do 5 innych. A jak
    > milczy bo czeka na ciebie, to jeszcze wygodniej :D

    firmy ktore znam, rozliczaja bardzo z wyników, wiec to jednak spora strata
    dla telemarketera.

  • 33. Data: 2010-03-09 20:14:15
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 9 Mar 2010 13:43:40 +0100, Another napisał(a):

    > Ja tak zrobiłem z "Wydawnictwem Wiedza i Praktyka" znanym ze wciskania na
    > siłe nie zamawianych rzeczy.
    > Wysłałem im oficjalne pismo, że nie życzę sobie żadnych ofert z ich strony,
    > żadnych telefonów i zażądałem usunięcia naszych danych z ich baz.

    Zrobiłem tak samo. Skutek j.w.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Zima 2010 Warszawa
    http://foto.3mam.net/warsaw/06/index6.php

  • 34. Data: 2010-03-09 21:50:17
    Od: "PMG" <p...@p...pl>

    Użytkownik "tadek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > A jeśli to nie zadziała - jakie kroki przedsięwziąć?

    Sprawdziłem i w ten deseń działa :-)

    http://patrz.pl/filmy/calkiem-ciekawa-rozmowa-telema
    rketera-netii-z-nie-calkiem-zwyczajnym-klientem

  • 35. Data: 2010-03-09 22:42:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Mar 2010, Liwiusz wrote:

    > Oferta jak oferta, kanał sprzedaży dobry jak każdy inny. Nieraz można
    > trafić na coś, co aktualnie się potrzebuje. A twierdzenie, że Della (czy
    > cokolwiek innego) by sobie kupiło samemu jest... dziecinne.

    Y tam. Della (monitor) sam sobie kupiłem ;)
    Bez nagabywania.
    Acz nie twierdzę, że bez reklam :|
    Za to jakby nagabywali, i to konkretnym modelem, to czujność by
    wzrosła skromnie licząc pięciokrotnie. Dowolny powód byłby dobry
    żeby nie kupić ;> (nawet, jakby "statystycznie" dany model danej
    rzeczy pasował do zapotrzebowania).

    > Gdyby to była
    > prawda, to żadna reklama nie miałaby racji bytu

    Ale *taka* akcja raczej działa zniechęcająco.
    Odruchowe skojarzenie: "Sanyo 2500" :P

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2010-03-09 22:45:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Uroki cywilizacji... A jak śpisz lub bierzesz prysznic, to możesz wyłączyć
    > telefon.

    Ty to masz dobrą robotę... ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 37. Data: 2010-03-09 23:51:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Spam telefoniczny kosztuje odbiorcę chyba jeszcze więcej niż spam
    > mejlowy. A do tego zastanawiam się, jaką mają skuteczność... Ile osób
    > kupi laptopa Della od callcentera bo akurat zadzwonił?

    Ponoć jest to jedna z najefektywniejszych metod reklamy. Stąd zresztą
    jej popularność.
    Wygląda więc na to, że niejeden istotnie kupi laptopa Della.

  • 38. Data: 2010-03-09 23:57:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Nieprawda. Skrajnie inwazyjny.

    > Zaryzykuję twierdzenie, że NIGDY. Jaka jest bowiem szansa na to, że
    > zrobiłem badania, wyszło mi, że chciałbym kredyt w dżimoneju, a oni
    > akurat dzwonią z takim kredytem? Albo że chcę kupić laptopa, wybrałem
    > sobie model akurat della, a tu bach -- dzwoni i proponuje della? Nawet
    > jeśli ta szansa jakaś tam jest (choć i tak bliska zeru), to i tak po co
    > mi dupotrujstwo? Sam se idę do dżimoneja czy do sklepu z delami.

    Szansa jest, owszem bliska zeru, ale bliska zeru szansa razy tysiące
    telefonów całkiem możliwe że przekuje się całkiem sporą liczbę osób,
    które akurat chciały kupić _jakiegoś_ laptopa, a tu akurat do nich
    zadzwonił dupozawracacz i kupili właśnie od niego.

    Na podobnej zasadzie działają oszuści - jeżeli zadzwonisz do kogoś i
    poprosisz o numer karty kredytowej, to _prawie_ nikt Ci nie poda. Ale
    przy odpowiednio dużej liczbie prób w końcu ktoś się trafi.

  • 39. Data: 2010-03-10 09:45:00
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-10 00:51, Tomasz Pyra pisze:
    > Ponoć jest to jedna z najefektywniejszych metod reklamy. Stąd zresztą
    > jej popularność.
    > Wygląda więc na to, że niejeden istotnie kupi laptopa Della.

    I pewnie od takiego handlowca?

    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/NoNumber_2
    010-03-10_10-26-24.mp3

    Ciekawe co chciał osiągnąć :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 40. Data: 2010-03-10 09:50:03
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ty to masz dobrą robotę... ;)

    Ja kurka jak kiedyś wyłączyłem w nocy koma, to mi o 3 nad ranem do
    drzwi załomotali...

    --
    Pozdro
    Massai